آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 22:06   |   کد مطلب: 4123
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسیب های فضای مجازی جزو مهمترین معضلات امروزی است که موجب تغییر در تفکر، بینش و فرهنگ جامعه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، هادی زارع پور روز دوشنبه در همایش یک روزه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی افزود: استفاده نادرست از فضای مجازی مشکلاتی از قبیل افسردگی، انزوا و از هم پاشیدگی خانواده ها را به دنبال دارد.
وی بیان کرد: با بررسی و فعالیت کارشناسی 50 نوع آسیب اجتماعی برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مدارس این استان شناسایی شده است.
زارع پور اظهار کرد: اجرای برنامه های آموزشی، مهارت آموزی و تعمیق باورهای دینی از اولویت های مهم مسئولان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای پیشگیری از این آسیب هاست.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش هدف از برگزاری آن را پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و کاهش انواع آسیب های اجتماعی بین دانش آموزان استان اعلام کرد.
مسعود قبادی گفت: در این همایش جمعی از مدرسان آموزش خانواده کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند و در آن راهکارهای مقابله با انواع آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد بررسی می شود.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش، گفت: با توجه به توسعه روزافزون فناوری ها انواع آسیب های نوپدید به ویژه در فضای مجازی نیز در حال گسترش است.
نورمحمد رحیمی افزود: اینگونه آسیب ها زمینه ساز بروز سبک جدیدی از معضلات در جامعه شده اند.
بیش از 148 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

ایرنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک