آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 22:04   |   کد مطلب: 4119
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایبندی به قانون زمینه ساز امنیت و همدلی در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فتاح محمدی روز دوشنبه در آیین گرامی داشت 16 آذر در دانشگاه آزاد گچساران با اشاره به اهمیت همبستگی ملی و امنیت برای فراهم شدن بستر توسعه کشور افزود: هر جامعه ای در صورتی می تواند قله های موفقیت را طی کند که با علم به قانون و تمکین به آن شرایط را برای تفرقه کم کند.
وی بابیان اینکه همه نیروهای وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران برای افزایش اعتماد بین مردم و مسئولان تلاش کنند گفت: دراین راستا دانشگاه ها با تولید علم و دین محوری می توانند ابزارهای اصلی رشد و شکوفایی کشوری باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری روحیه استکبارستیزی و مقاومت دانشجویان به ویژه در 16 آذر تصریح کرد: دانشگاه رکن تحولات فکری و فرهنگی جامعه است.
وی با آوردن شواهد مصداقی از قرآن کریم اظهار کرد: قضاوت درباره اشخاص در شرایط جهل نسبت به آن موضوع با تعالیم دینی اسلام سازگاری ندارد.
محمدی به جای خالی همایش های علمی درباره مسایل اقتصادی در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: این همایش ها می تواند گره گشای چالش هایی مانند بیکاری جوانان و یافتن راه حل ها باشد.
وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره سخنرانی خانم منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج گفت: بر اساس قانون نام برده منع قانونی برای سخنرانی نداشته است، اما دانشجویان با توجه به شرایط انتخابات باید از شخصیت هایی دعوت کنند که اولا گره گشای مشکلات منطقه باشد و سپس دارای حاشیه کمتری باشد.
محمدی ابراز داشت: بسیج چتر همه تشکل های سیاسی و اجتماعی است و نباید تصور شود مربوط به گروه سیاسی خاصی است.
وی افزود: بسیج یعنی حرکت در مسیر آرمان های امام راحل، رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و به حاشیه بردن این آرمان ارزشمند برای منافع سیاسی کار صحیحی نیست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان بیان کرد: حضور نمایندگان فعلی مجلس که کاندیداهای احتمالی مجلس دهم هستند در بازدید از طرح های عمرانی یا آیین های ملی و مذهبی تا قبل اززمان قانونی مانعی ندارد.
وی با یادآوری تاکیدهای مقام معظم رهبری درباره کرسی های آزاد اندیشی گفت: برپایی این آیین ها بهترین راهکار برای روشنگری جوانان است.
وی حمایت از روحیه پرسشگری پژوهش محوری را از رویکردهای دولت یازدهم در دانشگاه ها ذکر کرد.

ایرنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک