آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 21:22   |   کد مطلب: 4088
بعد از حملات تروریستی پاریس، موج اسلام هراسی تبلیغ شده توسط دولت ها و رسانه ها توسط برخی از افراد شخصی و دولتی اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، پس از  حملات تروریستی 13 نوامبر  در پاریس و کشته شدن حدود 160 نفر در این شهر، همانگونه که پیش بینی می شد موج شدید اسلام هراسی در رسانه های و جوامع غربی شروع شد. برای مثال در 72 ساعت اولیه پلیس  170 حمله ناگهانی به خانه های مسلمانان در فرانسه و بلژیک به انجام رساند که طی آن 20 نفر دستگیر و حدود 100 نفر محکوم شده اند.
گزارش ها حاکی از آن است که در  بعضی مکان ها  تجمع مسلمانان در فرانسه ممنوع و یا با برخوردهای زننده ای همراه بوده است. به دنبال آن چند روزی ست که دیوارنویسی های متوحشانه ای بر علیه مسلمانان در فرانسه دیده شده است.
 طبق آخرین گزارشات رسانه های بین الملل حملات به مساجد  و تهدید  قتل زنان حجاب دار ، توهین و اهانت  معلمان مدارس به محصلان مسلمان مدارس  افزایش یافته است. تا جایی که مسلمانان فرانسه نگران جان زنان حجاب دار خود هستند.

اما تیتر یک در یک گزارش 12 قسمتی و با الهام گیری از منابع بین المللی به 46 مورد از اسلام هراسی بعد از حملات پاریس می پردازد. مواردی که در آن مسلمانان و اسلام هدف نهایی رسانه ها و پشت سر آن، مقامات و سیاسیونی که از این روند بهره میبرند خواهند بود. این موارد در قالب سلسله گزارش هایی تهیه خواهند شد که شماره سوم را مشاهده خواهید کرد:

9 - یک مسجد دانش آموزی تخریب شد.

بب

مکان: "پلینز جنوبی" - "لوباک" - تگزاس
زمان: سه شنبه 24 نوامبر
عامل: نامشخص
منبع: گوفاندمی پیج
موضوع: زمانی که نمازگزاران برای نماز صبح به مسجد می آیند با مسجدی روبرو می شوند که با روز گذشته بسیار فرق داشت. درهایی شکسته، شیشه ها و لامپ ها شکسته، فرش ها کنده شده، رحل های قرآن لگد کوب شده!
"مصطفی کرول" مدیر این مجموعه به خبرنگاران توضیح داده است که مطمئنا چنین عملکردی، فعالیتی ضد اسلام و در پی اسلام هراسی های اخیر اتفاق افتاده است چرا که هیچ چیزی از مسجد دزدیده نشده بود. خسارتی که به این مسجد وارد شده است بیش از 2000 دلار بوده است.

بب

بب

بب

بب

10 - یک سری معترض با پلاکاردهای اسلام هراسی بیرون مسجدی دست به تظاهرات بر علیه مسلمانان زدند.

بب

مکان: مرکز اسلامی "ایروینگ" - تگزاس
زمان: شنبه 21 نوامبر
عامل: جمعیت مخالف اسلام و مسلمانان
منبع: ان بی سی
موضوع: این تظاهرات در کنار مرکز اسلامی "ایروینگ" در تگزاس رخ داد. جمعیت که حاصل اسلام هراسی رسانه های آمریکایی و اروپایی بودند، پلاکاردهایی را در ضدیت با اسلام  در دست داشتند. پلاکاردهایی با مضمون "اسلام را متوقف کنید" ، "اسلام شیطانی است" ، "در آمریکا شریعت نمی خواهیم" و یکی از تصاویر مردی را نشان میدهد با یک پلاکارد در دست که فلشی به سمت یک پلیس مسلح دارد و متن پلاکارد چنین است: "تنها راه حل برای تروریسم اسلامی" .

بب

بب

بب

بب

11 - کارمند پست برای یک زن مسلمان مزاحمت ایجاد کرد و بر صورتش آب دهان انداخت.

بب
 

مکان: "بروکلین" - "نیویورک"
زمان: جمعه بیست نوامبر
عامل: "دنتون کولی" - کارمند پست
منبع: ان بی سی نیویورک
موضوع: زن سی ساله محجبه مورد ناسزاگویی و رفتار نژادپرستانه مردی با نام دنتول کولی که گفته میشود کارمند اداره پست است قرار می گیرد. زن محجبه در این مورد می گوید: در خیابان راه میرفتم، مردی از پشت با عنوان " هی مسلمون" صدایم کرد و بر صورتم آب دهان انداخت و گفت تمام اماکن مذهبیتون رو خراب می کنیم و بعد هم کالاسکه بچه من رو به طرف دیگه ای هل داد.
دنتون کولی در حال حاضر به علت رفتار خشن با کودک و همچنین اهانت و دست درازی به زن مسلمان در بازداشت به سر می برد.

 

بب

بب

بب

 

12 - به یک مسجد نامه ای تهدید آمیز فرستاده می شود.
 
بب

 

مکان: مرکز اسلامی "کورپاس کریستی" - تگزاس
زمان: جمعه 20 نوامبر
عامل: نامشخص
منبع: "کی ار آی اس" تی وی
موضوع: نامه ای تهدید آمیز به این مرکز اسلامی فرستاده می شود که در این نامه تصویر از پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) کشیده شده است که با دست خود به وقایع تروریستی "شارلی ابدو" در ماه های گذشته پاریس اشاره می کند.
تیتر نامه تهدید آمیز چنین است: به مسیحیت رو بیارید قبل از اینکه دیر شود.
اف بی آی در حال تحقیق و شناسایی عامل یا عاملین این مورد می باشند.
 

بب

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک