آخرین اخبار

25. بهمن 1393 - 13:50   |   کد مطلب: 408
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان فارس؛
قتل سه دانشجوی مسلمان در امریکا اقدامی تروریستی و از موارد دشمنی با دین مبین اسلام است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: قتل سه دانشجوی مسلمان در آمریکا (چپل هیل) اقدامی تروریستی و غیر انسانی بوده که در ضدیت با دین اسلام انجام شده و تمام مسلمانان باید آن را محکوم کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس  حجت الاسلام حافظ ثابت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان فارس در گفت و گو با خبرنگار قلم دنا، افزود: در گوشه و نقاط جهان اتفاقاتی رخ می دهد که نشان از دشمنی با اسلام است و این حادثه که سه جوان دانشجوی مسلمان در ایالت کارولینای شمالی در آمریکا بی گناه به قتل رسیده اند یک حرکت تروریستی و از موارد دشمنی با دین مبین اسلام است.

 

وی از سکوت رسانه های غربی و معاند با اسلام انتقاد کرد و افزود: متاسفانه هیچکدام از رسانه های غربی این اتفاق غیرانسانی را پوشش خبری نداده و این جنایت را محکوم نکرده اند.

 

ثابت اظهار کرد: برخی از رسانه ها اخبار غیر واقعی منتشر کرده اند و دلیل این عمل غیرانسانی و تروریستی را اختلافات شخصی و پارک ماشین ذکر کرده اند در صورتی که فرد قاتل بارها تنفر خود را از اسلام نشان داده بود.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان فارس عنوان کرد: تا زمانی که اسلام و مسلمین روی زمین باشند آنها دست از دشمنی برنمی دارند و امیدوارم که مسلمانان با هوشیاری خود فریب تبلیغات غرب را نخورند و این عمل زشت را محکوم کنند.

 

 ثابت به دشمنی دیرین غرب با اسلام اشاره کرد وگفت: امروزه در کشورهایی که مدعی تمدن و آزادی هستند هیچگونه حقی برای مسلمانان قائل نیستند و با سیاه نمایی، ترور و تخریب مساجد در جهت محو اسلام هستند.

 

وی به آیاتی از قران مجید اشاره کرد و افزود: در قرآن آمده است که کافران می خواهند با فوت دهان خود نور اسلام را خاموش کنند ولی چنین کاری را نمی توانند انجام بدهند و نور مبین اسلام همه ظلمت و تاریکی ها را از بین خواهد برد.

 

ثابت تاکید براینکه مسلمانان نباید دست به اقدام خشونت آمیزی  که چهره اسلام واقعی را مخدوش کند؛ بزنند ابراز داشت: مسلانان جها ن تلاش کنند مبلغ چهره نورانی پیامبر اسلام باشند مطوئن باشند زیبایی اسلام چهره تیره استکبار را هویدا خواهد کرد و زمینه ساز ظهور اسلام خواهد شد.

انتهاپیام ش/200/و/آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک