آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 16:20   |   کد مطلب: 4066
دانشجویان معترض در خصوص دادن مجوز به سخنرانان در محیط دانشگاه اعتراض کرده و بیان داشتند: چرا کسی که از اعضای فعال فتنه ۸۸ بوده و سه سال در حبس به سر برده، مجوز سخنرانی در دانشگاه را از سوی شورای تأمین استان دریافت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به نقل از رهیاب نیوز، دقایقی پیش بر اثر حمله تعدادی از افراد ناشناس به یکی از دانشجویان بسیجی وی به بیمارستان منتقل شد.

سعید جمشیدی که از فعالان دانشجویی دانشگاه چمران است برای شرکت در مراسم سخنرانی روز دانشجو به سالن آمفی تئاتر این دانشگاه رفته بود که دقایقی پس از حضور در سالن مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.
بنابر گزارش خبرنگار رهیاب  پس از وقوع این حادثه دانشجویان جمشیدی را در شرایط نامطلوبی از سالن محل برگزاری مراسم خارج کردند و با اورژانس به یکی از مراکز درمانی انتقال دادند.
تاکنون گزارشی از وضعیت این دانشجوی آسیب دیده گزارش نشده است.

 تجمع صدها دانشجو در اعتراض به حضور فتنه گران در دانشگاه چمران

تجمع صدها دانشجو در اعتراض به حضور فتنه گران در دانشگاه چمران

دعوت از محکومین فتنه برای سخنرانی در دانشگاه چمران اهواز وضعیت این دانشگاه را به شدت ملتهب کرده است.

گزارش ها حاکی از تجمع صدها دانشجو در مخالفت با حضور"آذر منصوری" و" جهانبخش خانجانی" در این دانشگاه است.
خبرنگار رهیاب که در محل برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه چمران حضور دارد گزارش لحظه به لحظه ای از این برنامه ارائه می دهد که در زیر ملاحظه می کنید:

*دانشجویان معترض از ساعتی قبل از شروع مراسم در محل دانشکده علوم پایه دانشگاه چمران تجمع کرده بودند.

*دانشجویان معترض با تجمع در جلو درب سالن محل برگزاری سخنرانی با دست نوشته هایی چون” چمرانی بیدار است از فتنه گر بیزار است ” فتنه گر حیا کن دانشگاه رو رها کن خواستار لغو سخنرانی این دو محکوم فتنه شدند.

*سخنرانان این مراسم که بنا بود در ساعت ۱۰ در محل حاضر باشند به علت تجمع دانشجویان با تاخیر ۲ ساعته به صورت اسکورت شده وارد سالن آمفی تئاتر دانشگاه شده و در صورتی که قرار بود مراسم بصورت برای عموم دانشجوها برگزار شود درهای سالن را برروی دانشجویان معترض بستند.

*دانشجویان معترض به شورای تأمین استان در خصوص دادن مجوز به این سخنران در محیط دانشگاه اعتراض کرده و بیان داشتند: چرا کسی که از اعضای فعال فتنه ۸۸ بوده و به جرم تبلیغ علیه نظام، تشویش اذهان عمومی و تبانی به منظور بر هم زدن امنیت ملی محکوم شده و سه سال در حبس به سر برده است، مجوز سخنرانی در دانشگاه را از سوی شورای تأمین استان دریافت می کند، شورایی که مسئول امنیت و آرامش فضای استان و دانشگاه ها می باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک