آخرین اخبار

9. آذر 1394 - 13:31   |   کد مطلب: 4020
تدبیر مسئولان دولت تدبیر برای سخنرانی فتنه گران در یک دانشگاه و افتتاح یک انجمن جدید سیاسی چند ماه مانده به انتخابات همراه با سهم خواهی هایی که از جامعه دانشگاهی خواهند داشت جای بسی تعجب و البته تأمل دارد که نتوانیم حساب دولت را از فتنه گران جدا کنیم زیرا فضای تبلیغاتی آنان را در دانشگاه های ما فراهم می کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صبح یکشنبه 8 آذر 94  آذرمنصوری از فعالان اصلاح طلب عضو شورای مشاوران رییس دولت اصلاحات وعضو شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی که در شهریور 88به دلایلی از قبیل برهم زدن نظم عمومی، تبلیغ علیه نظام، نشرکاذیب و غیر به دستور دادستانی وقت دستگیر و به سه سال حبس محکوم شد برای سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج از سوی مسئولان دانشگاه و شورای تامین مجوز دریافت کرد که در نوع خود جای بحث و سوال است.

 

مجوزی که به گفته محمد کاظم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد هم از سوی شورای تامین و هم از سوی شورای نظارت برای فعالیت های دانشجویی صادر شده بود.

 

تدبیر مسئولان دولت تدبیر برای سخنرانی فتنه گران در یک دانشگاه و افتتاح یک انجمن جدید سیاسی چند ماه مانده به انتخابات همراه با سهم خواهی هایی که از جامعه دانشگاهی خواهند داشت جای بسی تعجب و البته تأمل دارد که نتوانیم حساب دولت را از فتنه گران جدا کنیم زیرا فضای تبلیغاتی آنان را در دانشگاه های ما فراهم می کنند.

 

همه ما می دانیم که سخنرانی یک فتنه گر به نوعی عبور از خط قرمزهای نظام محسوب می شود و دعوت از حامیان فتنه برای سخنرانی در یک مرکز علمی و در جمع دانشجویان پذیرفتنی نیست.

 

برخی از سایت عمق این فاجعه را ندانسته و به طرفداری از این فتنه گر پرداخته و با تیترهایی به دنبال معصوم سازی از چهره اهالی فتنه برآمده و و حتی در تیترهای خود برخی از گروه های دانشجویی را مقصر دانسته بودند، که شواهد نشان می دهد که خود دعوت کنندگان با ضرب و شتم دانشجویان مخالف حضور فتنه گران در دانشگاه را هدف قرار داده بودند.

 

چیزی که در این دانشگاه مشهود بود مخالف عمده دانشجویان با برگزاری چنین محفلی آن هم با حضور یکی از اهالی فتنه بود که خواهان برگزار نشدن این جلسه با لحن مسالمت آمیز بودند که گروه های دعوت کننده از این فتنه گر با فحاشی و ضرب شتم مخالفان، باعث درگیری بیشتر شدند.

 

در این درگیری دبیر حزب ندای ایرانیان کهگیلویه و بویراحمد به ضرب و شتم یک دختر دانشجو مخالف سخنرانی محکوم  فتنه 88 می پردازد که فضا را به شدت متشنج کرد و در هیچ جای ایران بویژه جامعه لر زبان به ناموس مردم دست درازی کردن به هر بهانه ای به خصوص وقتی این بهانه دنیای کم ارزش سیاستی باشد که بیشتر ناشی از سیاست زدگی است،  پذیرفته شده نیست و همه باید بدانند که تا همیشه تاریخ "غیرت" نماد لر بوده است و اُف بر مردانی که غیرت را زیر سوال می برند.

 

برخی از اعضای حزب ندای ایرانیان در دانشگاه آزاد یاسوج با برخی صحنه سازی هایی که صورت دادند و با انعکاس عکس واقعیت رخ داده، به سایت های همسوی خود سعی در اغفال همگان کرده اند.

 

و جای بسی تعجب است که چرا برخی سایت ها برای سیاست بازی هم که شده است بسیج دانشجویی را متهم به کاری می کنند که اعضای خام، جوان و بی تجربه ندای ایرانیان با عکس العمل هایی غیراخلاقی و دور از شأن دانشگاه و دانشجو کوچکترین انتقادی را بر نمی تابند، انجام داده اند.

 

مگر نشنیده اید که وقتی علی (ع) شنید که خلخال از پای زنی یهودی در آورده اند چه فرمود؟ امیرالمومنین در آن زمان رنجیده خاطر شدند و بنا به روایت نهج البلاغه فرمودند: اگر مسلمانی ازاین غم بمیرد براو عیبی نیست.

 

در اینجا مسئولان ما نسبت به این اقدام ناشایستی که در جهت حمایت از آذر منصوری فتنه گر صورت گرفته است چه پاسخی خواهند داشت؟

 

این خواست عمومی است که نهادهای نظامی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد با ورود به این قضایا از ورود حامیان فتنه و کسانی که علیه نظام دست به فعالت زده اند برای سخنرانی در دانشگاه های استان جلوگیری کنند.

 

و در پایان می توان گفت:

درآن شهری که مردانش عصا از کور می دزدند من از خوش باوری آنجا محبت آرزو کردم...

 

منبع: چهارفصل

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک