آخرین اخبار

8. آذر 1394 - 14:57   |   کد مطلب: 4017
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج اعتراض شدید خود را به حضور عناصر فتنه در دانشگاه اعلام کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صبح امروز آیین گشایش انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج که قرار بود با حضور آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی انجام شود، با تجمع و اعتراض دانشجویان مواجه شد.

در ابتدای این مراسم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با شعار مرگ بر فتنه‌گر وارد سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه شدند و در زمان حضور آذر منصوری به دانشگاه شعار مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر مزدوران آمریکایی، فتنه‌گر حیا کن دانشگاه را رها کن سر دادند.

با تشدید اعتراض دانشجویان به حضور منصوری در دانشگاه، وی با تدابیر شدید امنیتی به بیرون از سالن آمفی تئاتر و نهایتا به خارج از دانشگاه برده شد که دانشجویان با تجمع در محوطه دانشگاه و با سر دادن شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، حضور منصوری در دانشگاه را محکوم کردند.

امین کشاورز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان به حضور آذر منصوری در این دانشگاه با انتقاد شدید از حضور عناصر فتنه در فضای دانشگاه گفت: اینجا دانشگاه است و دانشگاه جای حضور فتنه‌گران نیست.

وی تصریح کرد: به فتنه‌گران اعلام می‌کنیم هرگز از فتنه شما نخواهیم گذشت.

کشاورز بیان کرد: آخرین پیام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به کسانی که در دانشگاه و خارج از دانشگاه هستند، این است که هرگز به شما امان نخواهیم داد که با پیمان‌شکنان عهده ببندند و نظام را به سخره بگیرند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هنوز فدایی دارد و دانشجویان هرگز اجازه حضور فتنه‌گران را در فضای علمی دانشگاه نخواهند داد.

به گزارش فارس، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با شعار «مسئولان دانشگاه بصیرت، بصیرت» به حضور فتنه‌گران در دانشگاه اعتراض کردند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک