آخرین اخبار

3. آذر 1394 - 19:49   |   کد مطلب: 3974
امام جمعه دیشموک گفت: بسیجیان، دلاورمردان شجاع و بصیری هستند که حتی بعد از انقلاب هم این نظام و انقلاب را در هر مسیری و عرصه‌ای که نیاز بود، همراهی کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در نشست هیئت عاشقان ولایت ویژه گرامیداشت هفته بسیج در مسجد صاحب‌الزمان(عج)  هفته بسیج را بر بسیجیان مخلص تبریک گفت و یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

وی افزود: بسیجیان، دلاورمردان شجاع و بصیری هستند که حتی بعد از انقلاب هم این نظام و انقلاب را در هر مسیری و عرصه‌ای که نیاز بود، همراهی کردند.

 

امام جمعه دیشموک تصریح کرد: پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مردم و طوایف را طوری تربیت و آگاه می‌کرد که دفاع از اسلام و میهن را وظیفه اصلی خود بدانند.

 

محمودی‌اصل اضافه کرد: به همین دلیل بود که در زمان پیامبر اکرم (ص) هر موقع جنگی صورت می‌گرفت، همه پا در رکاب حضرت محمد(ص) بودند.

 

امام جمعه دیشموک اضافه کرد: در کشور ما وقتی انقلاب پیروز شد، امام راحل هم مانند پیامبر(ص)، فرمودند که وظیفه همه ما این است که از انقلاب، دفاع و از هجوم و نفوذ بیگانگان به داخل کشور جلوگیری کنیم.

 

وی بیان کرد: سالهاست که ما با استفاده از پیام‌های مدبرانه امام خمینی(ره) و تفکر ناب بسیجی مردم این کشور استفاده می‌کنیم و همین مردم و بسیجیان شجاع هستند که با اندیشه ولایی خود، اجازه نمی‌دهند دشمن حرکتی از خود نشان دهد.

 

محمودی‌اصل با بیان اینکه خیلی از قدرت‌های بزرگ دنیا به خاطر داشتن روحیه و نیروی بسیجی در مقابل کشور‌مان، سر تعظیم فرود می‌آورند، گفت: حرکت در خط ولایت، تدین و دینداری، دلسوزی برای انقلاب، ارزش و آرمان‌های این نظام و شهدای اسلام و مقاومت از مهم‌ترین شاخصه‌های بارز بسیجیان است.

 

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم راه را گم نکنیم، باید در خط  ولایت حرکت کنیم، افزود: گاهی در سایه سوءمدیریت و تحریم‌ها کمبودهایی احساس می‌شود، اما نباید مردم خسته شوند و ملت ما به ویژه بسیجیان نه فقط دلسرد نشوند، بلکه باید انگیزه خود را برای مقابله با استکبار افزایش دهند.

 

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه استکبارستیزی یکی دیگر از شاخصه‌های مهم بسیجیان است، تبیین کرد: بسیجیان با این امر مهم در مقابل دشمنان همیشگی ایستاده و مقاومت کرده‌اند.

 

محمودی‌اصل گفت: اگر استکبارستیز نباشیم، تابع قرآن هم نخواهیم بود و از همین راه دشمن راه نفوذ خود را بهتر پیش می‌برد.

 

وی با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور براساس ساده‌لوحی و یا غرض کارهایی را انجام می‌دهند که دشمن می‌خواهد، تصریح کرد: به همین شکل راه نفوذ را برای دشمنان باز می‌کنند.

 

امام جمعه دیشموک  متذکر شد: عده‌ای در داخل کشور قصد دارند چهره خبیث آمریکا و رژیم صهیونیستی را بزک کنند و نگاه مردم را نسبت به آنها تغییر، حساسیت‌ها را کمتر و موافق نشان دهند که این امر مخالف با دستور قرآن کریم و اسلام است.

 

محمودی‌اصل به نقش با اهمیت بصیرت در کشور ما اشاره کرد و گفت: بسیجیان و مردم با بصیرت‌افزایی و تقویت روحیه استکبارستیزی اجازه نفوذ مستکبران را به داخل کشور نمی‌دهند.

 

وی تأکید کرد: آمریکا و همپیمانانش عامل معضل در سطح منطقه خاورمیانه هستند و اینکه برخی می‌گویند آمریکا راه‌حل مشکلات ما خواهد بود، اشتباه است.

 

امام جمعه دیشموک تشریح کرد: در زمان کنونی، کشور ما در مسیر پرخطری قرار دارد که راه مقابله با این معضل، تقویت بصیرت است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک