آخرین اخبار

27. آبان 1394 - 18:38   |   کد مطلب: 3912
مطهری چگونه برای بخشش ضاربان خود که اذعان دارد در حمله به او عامل اصلی نبوده اند و حتی آسیب خاصی هم به او وارد نکرده اند، شرط و شروط دارد اما برای بخشش سران فتنه که خسارات سنگین مادی و معنوی به کشور وارد کرده اند، چنین مشتاق است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،علی مطهری که ماجرای حمله به او در سال گذشته هنوز هم خبرساز است اخیرا برای بخشش ضاربان خود شرط گذاشته که مقایسه همین اقدام او با رویکردش در قبال سران فتنه تامل برانگیز است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، در ماجرای حمله به مطهری در شیراز، در زمستان سال گذشته، آسیب جدی به این نماینده مجلس وارد نشد و احتمالا تنها اتفاق جدی متعاقب این اقدام ناپسند، لغو سخنرانی مطهری بوده است. با این وجود او پس از چند جلسه دادگاه برای بخشش ضاربانی اعلام کرده "به متهمانی که درخواست عفو داشتند گفتم اگر دادگاه پرونده دستوردهندگان این حادثه را به جریان بیندازد آنگاه احتمال گذشت من از شما قوت مى گیرد."

این شرط مطهری در مقایسه با رفتار چند سال اخیر او در قبال سران فتنه تامل برانگیز است. مطهری طرفدار رفع حصر و آزادی سران فتنه حتی بدون عذرخواهی است و این موضع خود را بارها و بارها به انحای مختلف اعلام کرده.

حال سوالی که مطرح می شود این است که چگونه علی مطهری برای بخشش ضاربان خود که اذعان دارد در حمله به او عامل اصلی نبوده اند شرط و شروط دارد اما برای بخشش سران فتنه که خسارات سنگین مادی و معنوی به کشور وارد کرده اند، چنین مشتاق است؟

 
منبع: صراط نیوز

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک