آخرین اخبار

24. آبان 1394 - 20:09   |   کد مطلب: 3883
مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه خبر داد:
اهداءجهیزیه به50نوعروس تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه
مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از اهداءجهیزیه به 50نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

امراله فروزنده مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه  از اهداءجهیزیه به 50نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد و افزود: تامین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه های اصولی کمیته امداد است که به خاطر کمک به خانوادهای مددجویان  به جهت رفع قسمتی از مشکلات مالی ازدواج فرزندانشان در حال انجام است.

 

فروزنده افزود: اهداءجهیزیه  به50نفر از نوعروسانی که مراحل ثبت نام آنها انجام گرفته بوداهداءگردید.

 

 وی خاطر نشان کرد: به منظور تحکیم در بنیان خانواده وسلامت زوجین،  - شرکت در کلاس های مشاوره و آموزش – انجام آزمایشات ژنتیک و مواد مخدر امری ضروری است واین مهم با جدیت انجام خواهد پذیرفت.

 

فروزنده بیان داشت : اهداء جهیزیه فقط به نوعروسانی که شرایط دریافت جهیزیه را پس از انجام مراحل فوق داشته باشند  تعلق خواهد گرفت.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در خصوص اهداء هدیه به دامادهای تحت حمایت گفت: به فرزندان پسر مددجویان تحت حمایت که دارای شرایط دریافت جهیزیه برابر قانون باشد در صورت داشتن اعتبار لازم مبلغ 5میلیون ریال بعنوان هدیه به دامادکمک بلاعوض خواهد شد.

 

وی گفت : مبلغ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ازدواج اول 20میلیون ریال وبه عروسهای که ازدواج مجدد انجام می دهند 15میلیون ریال می باشد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:کل مبلغ جهیزیه اهدائی به 50 نوعروس یک میلیارد ریال بوده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک