آخرین اخبار

16. آبان 1394 - 15:18   |   کد مطلب: 3830
وزیر ارتباطات و فن آوری اطاعات برای دومین بار به استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد سفر کرد و در نشست شورای اداری استان حضور یافت که تنها دو تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی وی را همراهی کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، شب گذشته وزیرارتباطات و فن آوری اطلاعات مهمان کهگیلویه وبویراحمد ها بود و در نشست شورای اداری استان که برای بررسی مشکلات زیر ساختی کهگیلویه وبویراحمدشامل فیبر نوری، اینترنت پرسرعت و خطوط همراه برگزار شد حضور یافت. 

 

واعظی که روز جمعه با پرواز هوایی به گچساران سفر کرد و با افتتاح چند سایت ارتباطی کار خود را آغاز کرد و پس از آن در نشست شورای اداری مشترک شهرستان گچساران و باشت شرکت کرد و استاندار و جمعی از مسئولان استان نیز در این سفر وی را همراهی می کردند.

 

پس از اتمام نشست شورای اداری گچساران،  وزیر ارتباطاات به همراه استاندار، نماینده مردم گچساران و باشت و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مرکز کهگیلویه و بویراحمد رسید و در نشست شورای اداری استان شرکت کرد.

 

  نکته جالب توجه در این سفر غیبت حجت الاسلام سید علی محمد بزگواری نماینده چهار شهرستان ،بهمئی ، لنده و چرام در مجلس همراهی نکردن وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی وی بود که به خوبی احساس می شد و برخی زمزمه ها در نشست شورای اداری نیز در مورد دلیل غیبت این نماینده مجلس به گوش می رسید.

 

در پی حضور نیافتن حجت الاسلام بزرگواری در جمع مسئولان و نشست شورای اداری یک منبع موثق از سفر وی به بزریل در صدر گروهی از مسئولان ایرانی خبرداد.

 

نکته جال توجه در نشست شورای اداری تعریف و تمجید واعظی از تاجگردون و نقش وی در به ثمر رسیدن برجام و کمک وی در کمیسیون تلفیق مجلس به دولت بود.

 

تعریف و تمجید از زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و اینکه وی نیز از نمایندگان عضو کمیسون صنایع و معادن است که حوزه وزارت ارتباطات را حمایت کرده است نیز از دیگر حاشیه هایی این نشست بود.

 

تعریف و تمجید های از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در حالی از سوی واعظی انجام می شد که وی هیچ اشاره ای به  پیگیری های حجت الاسلام بزرگواری نماینده چهار شهرستان استان برای رفع مشکلات ارتباطات و فن آوری اطلاعات در حوزه انتخابیه اش نکرد.

 

این در حالی است که چهار شهرستان کهگیلویه، چرام ، بهمئی و لنده همواره از سفر وزاری کشور به کهگیلویه و بویراحمد بی نصیب هستند  و این وزار با پرواز در فرودگاه گچساران به زمین می نشینند و پس از بررسی مشکلات این منطقه به یاسوج سفر می کنند.

 

حجت الاسلام بزرگواری در سفر اخیر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد که در با پرواز هوایی  در گچساران حضور یافت و پس آز آن نیز به یاسوج سفر کرد و اهمیتی به مشکلات چهار شهرستان کهگیلویه، چرام ، بهمئی و لنده  نداده بود در نشست شورای اداری گذشته به شدت انتقاد کرد.

 

محمود واعظی در دوسال اخیر دو باربه کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک