آخرین اخبار

12. آبان 1394 - 7:48   |   کد مطلب: 3800
آمادگی مردم و مسئولین کهگیلویه برای حضور با شکوه در راهپیمایی 13 آبان
شعار "مرگ بر آمریکا" را بلندتر از همیشه فریاد می زنیم+ تصاویر
مردم شهرستان شهید پرور کهگیلویه نیز جهت حضور در راهپیمایی 13 ابان اعلام آمادگی کرده و تاکید دارند امسال با توجه به حساسیت موضوع و برای همبستگی بیشتر با سایر هموطنان به صورت منسجم در راهپیمایی شرکت خواهند داشت.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، 13 ابان سالروز سه واقعه مهم در تاریخ ایران اسلامی و روز مهمی است.

 

تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان سال 1343 ، کشتار دانش آموزان در 13 آبان سال 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 ابان سال 1358 سه رویداد متفاوت در این روز بودند اما هر کدام در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب نقش مهمی داشتند.

 

به خاطر هویت ضد استکباری این سه رخداد، این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و همه ساله در گرامیداشت چنین روزی راهپیمایی با حضور گسترده مردم و مسئولین برپا می‌شود تا روحیه استکبارستیزی ملت ایران و خشم و انزجار آن‌ها از آمریکای جنیاتکار و صهیونیست غاصب به گوش جهانیان برسد.

 

مردم شهرستان شهید پرور کهگیلویه نیز جهت حضور در راهپیمایی 13 ابان اعلام آمادگی کرده و تاکید دارند امسال با توجه به حساسیت موضوع و برای همبستگی بیشتر با سایر هموطنان به صورت منسجم در راهپیمایی شرکت خواهند داشت.

 

پوزش فرماندار کهگیلویه از آمادگی برای برگزاری مراسم بزرگداشت 13 ابان در شهرستان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم جهت حضور گروهی اقشار مختلف مردمی، دانش آموزان، دانشگاهیانف کارمندان و.. انجام شده است.

 

پوزش استکبارستیزی را آموزه دینی و از بارزترین ویژگی های انقلاب اسلامی دانست و گفت: آمریکای جنایتکار و حیله گر به عنوان نماد عینی استکبار  به گواه تاریخ در جنایت های متعددی قبل و بعد از انقلاب علیه ملت ایران نقش محوری را ایفا کرده و با انگیزه های شوم خود از هیچ تلاشی برای از پای درآوردن انقلاب و کینه توزی خود درغ نکرده است.

علی پوزش فرماندار کهگیلویه

سهراب حجت خواه عضو شورای شهر دهدشت هم از آمادگی برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهر دهدشت خبر داد و گفت: اعضا شورای شهر هم در روز 13 آبان در کنار مردم در این راهپیمایی با شکوه شرکت خواهند کرد.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان در 13 آبان حرکت بزرگ، انقلابی و ضد استکباری انجام دادند افزود: لازم است که اساتید و دانشجویان با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی فردا نشان دهند که ادامه دهنده راه آن عزیزان هستند.

پایگاه خبری کهگیلویه

فروزان مدیر آموزش و پرورش منطقه دهدشت از آمادگی مدارس، معلمان و دانش آمزوان برای حضور پرشور در مراسم 13 ابان و روز دانش آموز خبر داد و گفت: فردا در روز 13 ابان شاهد برگزاری باشکوه ترین جلوه اتحاد و همدلی خواهیم بود.

 

وی با باین اینکه دانش آموزان و فرهنگیان با شور و نشاط در راهپیمایی حضور خواهتد داشت افزود: زنگ استکبار ستیزی در یکی از مدارس به صورت نمادین نواخته می شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

بازاریان و اصناف به عنوان قشری که در دوران دفاع مقدس جزء پیشتازان این عرصه بودند در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه اعلام کردند فردا با همان روحیه در راهپیمایی پرشور شرکت می‌کنند.

 

مهران پورفرزاد یکی از  بازریان دهدشت می گوید: با توجه به حساسیت مقطع کنونی و تاکید و فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص استکبارستیزی امسال هم متانند سال های گذشته در این راهپیمایی حضور خواهم یافت.

 

وی افزود: همراه با دیگر هم صنفی های خود و همصدا با اقشار مختلف مردم ولایتمدار شعار مرگ بر آمریکا سر خواهم داد.

پایگاه خبری کهگیلویهیکی دیگر از بازاریان نیز گفت: ما در کنار مردم شهر دهدشت در راهپیمایی 13 آبن شرکت خواهیم کرد و علیه ظلم و استکبار شعار خواهیم داد.

 

باقر کشاورز با بیان اینکه ما وظیفه داریم که راه شهدا را ادمه دهیم و جلوی  ظلم و استکبار را بگیریم افزود: شعار مرگ بر آمریکا را مثل همیشه و بلند تر از قبل سر خواهیم داد.

پایگاه خبری کهگیلویه

خانواده شهدا به عنوان میراث داران انقلاب و سرمایه های معنوی کشور ضمن اعلام آمادگی جهت شرکت در راهپیمایی از مردم شهرستان دعوت کردند به ندای رهبری و آرمان های امام و شهدا لبیک گویند.

 

خیری محمدی مادر شهید علی نقی زارعی در این باره می گوید: برگزاری یوم الله 13 ابان نشانه ارج نهادن به خون شهدا و تبعیت از ولایت فقیه است.

 

این مادر شهید با اشاره به نقش استکبارستیزی و ضد استعماری راهپیمایی 13 ابان تصریح کرد: قطعا شهدا از حضور گسترده مردم در پاسداشت ارزش های انقلاب و نظام خوشحال می شوند.

پایگاه خبری کهگیلویه

رحمان طلاوری پدر  سردار شهید رحیم طلاوری نیز با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران چه در دوران انقلاب و چه پس از آن به ندای امام لبیک گفتند تاکید کرد: در راهپیمایی امسال نیز با حضور خود نشان می دهیم هم چنان آمریکا دشمن درجه یک ما است.

 

وی با تاکید بر بی اعتمادی مردم ایران به امریکا افزود: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را کوبنده تر از همیشه سر خواهیم داد.

پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، تمام ادارات،دستگاه های اجرایی،اصناف،بازاریان و مردم شهرستان کهگیلویه آماده شرکت باشکوه در راهپیمایی 13 آبان هستند تا بار دیگر نفرت خور درا از کشورهای استعمارگر و دارای ظلم و استکبار را نشان دهند.

 

گزارش و عکس: مجید آذربارگون

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک