آخرین اخبار

22. بهمن 1393 - 16:00   |   کد مطلب: 379
فرمانده سپاه ناحیه دهدشت گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، قدرت و صلابت خود را در دفاع از اسلام و انقلاب به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ، سعید برومند زاده فرمانده سپاه ناحیه دهدشت امروز با شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شهر دهدشت در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه با اشاره به حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی گفت : این حضور نمایش قدرت و صلابت مردم ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه است.

 

وی با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب خاطرنشان کرد: امام (ره) در سال 57 به ملت یاد داد که با خودباوری روی پای خودشان بایستند که مردم نیز با خودباوری و ایستادگی دست نشانده رژیم سلطه را از کشور بیرون کرده‌اند و ما امروز شاهدیم خدمتگزاران و مسئولین از خود مردم هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف فنی، علمی، صنعتی و کشاورزی توانسته کارنامه موفقی را به دست آورد، یادآور شد: هر ساله شاهدیم که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

 

وی افزود: حضور یکپارچه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، نشانه اتحاد ملت است که سبب حفظ ارزش های انقلاب اسلامی شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک