آخرین اخبار

6. آبان 1394 - 11:21   |   کد مطلب: 3760
شهردار ديشموك از آسفالت 20 هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر با هزينه‌اي بالغ بر 840 ميليون تومان خبر داد.

جبار روشن در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه اظهار كرد: بیش از  20 هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر را با هزينه‌اي بالغ بر 840 ميليون تومان آسفالت كرديم.

 

شهردار ديشموك با بيان اينكه، بحث زیرسازی و آسفالت معابر شهر دیشموک از مهم‌ترین دغدغه مردم این شهر بود.، خاطرنشان كرد: به همت پرسنل زحمت‌کش شهرداری در حوزه فنی و اعضای شورای اسلامی شهر، 20 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت شد.

 

وي با اشاره به اينكه، مسئولان امر بايد توجه بیشتری به منطقه دیشموک داشته باشند، خاطرنشان كرد: آسفالت 600 متر در کوی خلیج‌فارس، 600 متر در خیابان ساحلی، 380 متر در محله دولت‌آباد و 100 متر در خیابان شریعتی به پایان رسید.

 

شهردار دیشموک خاطرنشان کرد: دیشموک با توجه به اینکه یک شهر کوهستانی، برف‌گیر است در زمستان دچار مشکلات ناشی از سیلاب و آبرفت خواهد شد و مردم در این ایام برای تردد دچار مشکلات فراوانی می‌شوند لذا از مسئولان استانی می‌خواهیم که در خصوص مرتفع شدن مشکلات این منطقه تمهیدات لازم را در خصوص جذب اعتبار به کار گیرند.

 

روشن متذكر شد: در آینده نزدیک سعی بر اجرای آسفالت 30 هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های این شهر را خواهیم داشت و امید می‌رود تا پایان آذرماه 94 مشکلات معابر این شهر حل شود.

انتهاي پيام:و/آ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک