آخرین اخبار

5. آبان 1394 - 16:19   |   کد مطلب: 3751
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد:
دهدشت میزبان دهمین جشنواره استانی قرآن و عترت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: دهمین جشنواره استانی قران و عترت 20 آبان ماه به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه از برگزاری دهمین جشنواره قرآنی استانی در این شهرستان خبرداد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این جشنواره در هفت رشته قرآنی با هم رقابت می‌کنند، افزود: نفرات اول تا سوم هر رشته جهت شرکت در جشنواره ملی معرفی می‌شوند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه تاکنون 81 نفر از قرآن‌آموزان و علاقمندان به مبانی قران در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دهدشت ثبت‌نام کرد‌ه‌اند افزود: دیگر شرکت کنندگان باید از قبل لیست اسامی خود را در اختیار مساجد و پایگاه های قرآنی قرار دهند که بعد از آن  در اختیار ارشاد برای برگزاری آزمون قرار داده می شوند.

 

وی تصریح کرد: کسانی که در این آزمون حد نصاب لازم را کسب کنند به جشنواره ملی دعوت می‌شوند.

 

کاظمی جو با اشاره به اینکه در بخش تفسیر محدودیت سنی وجود ندارد و ویژه امامان جماعت است افزود:  بخش حفظ کل و جزء قرآن مختص به بانوان 18 تا 30 سال، بخش صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز رده سنی 8 تا 15 سال و دربخش مفاهیم کسانی که بین 18 تا 30 سال هستند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک