آخرین اخبار

1. آبان 1394 - 17:06   |   کد مطلب: 3722
استاد جوزه و دانشگاه ارتباط با استکبار را پذیرش ننگ و ذلت دانست و افزود عزت کشور در پیروی از ولایت و رهبری است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، حجت الاسلام امرالله اندرزیان در جمع عزاداران حسینی شعار هیهات من الذله سالار شهیدان را حامل پیام ها و درس ها دانست و گفت: ایستادگی در مقابل ظلم و عدم برقراری ارتباط با ظالم و استکبار از جمله درس های این شعاراست.

 

استاد جوزه و دانشگاه ارتباط با استکبار را پذیرش ننگ و ذلت دانست و افزود عزت کشور در پیروی از ولایت و رهبری است.

 

اندرزیان با بیان اینکه کسانی که معتقد به برقراری ارتباط با آمریکا هستند تکلیف خود در صف امام حسین بودن یا در لشکر یزید بودن را نمی دانند جنایات شیطان بزرگ را مورد اشاره قرار داد و افزود: دست آمریکای خونخوار به خون شیعیان و مسلمانان آلوده است و وهابیت دست پرورده استکبار و صهیونیست است.

 

وی وفای به عهد را یکی از ویژگی های حضرت ابالفضل برشمرد و تصریح کرد: علمدار کربلا نشان داد برای رسیدن به حق و برای خدا باید آماده فدا کردن همه چیز خود باشیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اعمال فشارهای ظالمانه بر کشورمان، وفای به عهد در پیروی از ولایت را وظیفه خواند و با بیان اینکه در این راه باید متحمل سختی هایی هم شویم خاطرنشان کرد:رهبر انقلاب همواره بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و در نامه اخیر پیرامون تائید مشروط برجام نیز تاکید داشتند که نباید کالای آمریکایی وارد کشور شود.

 

اندرزیان بصیرت ،تیزبینی و دوراندیشی را از دیگر خصوصیت های حضرت عنوان و تصریح کرد:  عباس (ع) در مسیر ولایت با علم و یقین صبر و شکیبایی و وفای به عهد به بالاترین مقام یعنی شهادت رسبد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک