آخرین اخبار

1. آبان 1394 - 16:30   |   کد مطلب: 3718
امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه این روزها در فضای مجازی پیام‌هایی مبنی بر ناامنی محیط کربلا ردوبدل می‌شود، خاطرنشان کرد: این بحث‌ها تبلیغات صرف و کذب محض است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز تاسوعای این شهر با بیان اینکه، کسانی از بی‌راهه نجات خواهند یافت که ایمانی قوی داشته باشد، تصریح کرد: در دوره‌ای هستیم که جنگ نرم در حال رواج است و ما باید آن را جدی بگیریم تا شکست نخوریم.

 

وی با بیان اینکه، جنگ نرم در همه ادوار تاریخ و جود داشت، اظهار کرد: یکی از دلایل قیام امام حسین(ع) احساس خطر از تغییر باورهای دینی مردم بود، کاری که توسط دستگاه خبیث بنی‌امیه انجام شد.

 

امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) تنها راه نجات از گرداب دشمنان اسلام و بنی‌امیه و بیداری مردم از جهالت را شهادت خود و یاران باوفایش در عاشورا دانست.

 

وی تصریح کرد: امروز غرب با بیش از 130 شبکه ماهواره فارسی زبان به دنبال نفوذ در جامعه ما است و دین و غیرت ما را هدف قرار داد.

 

وی، با اشاره به اینکه، متاسفانه برخی جاها دشمن موفق به پیاده‌کردن اهدف خود شد، اضافه کرد: ربودن گوهر ناب حجاب بانوان مسلمان در برخی مجالس شادی از جمله موفقیت‌های دشمنان است.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: راه نجات از تفکرات پلید دشمن، پیروی از راه امام حسین(ع) و درس گرفتن درست از مکتب عاشورای 1400 سال پیش است.

 

وی، با بیان اینکه، در ماجرای عاشورا توجه به نکات بسیاری از جمله دین و مقاومت وجود دارد، افزود: نباید ما به خاطر تنگناهایی از جمله مشکلات اقتصادی، عرصه را تنگ کنیم.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک با اشاره به اینکه، تعداد اندک یاران حسین(ع) راه نجات خود و دین اسلام را پیروی از ولایت دانستند، خاطرنشان کرد: درس گرفتن از عاشورا، ما و نظام ما را بیمه می‌کند.

 

وی، بیان کرد: دشمن هم‌اکنون حاضر است نام جمهوری اسلامی بر روی نام مقدس ایران بماند ولی محتوای آن تغییر یابد و با همین هدف، اسلام را مورد هدف خود قرار داده است.

 

امام جمعه دیشموک در ادامه به پیام عمیق و سرنوشت‌ساز رهبری به رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این پیام یادآور نعمت مبارک ولایت مطلقه فقیه است که انشاءالله باعث تجلی وحدت شود.

 

وی، با اشاره به اینکه برخی از اجرای برجام ناراضی و با آن مخالفت شدید دارند و بعضی‌ها هم موافق و خواسته آنان، تصویب برجام است، خاطرنشان کرد: دشمن قصد دوقطبی کردن فضای داخل جامعه را دارد.

 

وی، اضافه کرد: رهبری، در همین راستا راه سومی را نشان داد و کاری کرد که دشمن فرصت سوء استفاده نداشته باشد.

 

امام جمعه دیشموک گفت: رهبری اجرای برجام را مشروط به محقق شدن نامه 9 بندی خود به رئیس جمهور از سوی طرف مقابل، عنوان کرد.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: پیام مقام معظم رهبری باید برای موافقین و مخالفین برجام فصل‌الخطاب قرار بگیرد.

 

وی، همچنین با اشاره به یکی دیگر از بیانات مقام معظم رهبری، گفت: راه نجات از مشکلات اقتصادی کشور، اجرای برجام نیست بلکه نظارت دقیق، مدیریت صحیح و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

 

امام جمعه دیشموک، انتفاضه سوم فلسطین را یادآور شد و افزود: این روزها قبله اول مسلمین جهان مورد حوادث ناگواری قرار دارد ولی سکوت تاسف‌بار ملت‌های مسلمان این درد را بیشتر می‌کند.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه این روزها در فضای مجازی پیام‌هایی مبنی بر ناامنی محیط کربلا ردوبدل می‌شود، خاطرنشان کرد: این بحث‌ها تبلیغات صرف و کذب محض است.

 

محمودی‌اصل متذکر شد: به امید خدا مسلمانان سراسر دنیا همایش امسال اربعین در کربلای معلی را  باشکوه‌تر از هر سال و مراسمی بی‌نظیر اجراء خواهند کرد.

انتهاي پيام:و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک