آخرین اخبار

28. مهر 1394 - 11:59   |   کد مطلب: 3677
در جلسه هماهنگی برگزاری ایل سوگوار صورت گرفت:
انتقاد شدید مدیران کهگیلویه از شبکه استانی دنا
مدیران شهرستان کهگیلویه از عملکرد شیکه استانی دنا در پوشش اخبار این شهرستان به شدت انتقاد کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، در جلسه ای که به منظور هماهنگی برگزاری برنامه ایل سوگوار در فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد مدیران این شهرستان از عملکرد شبکه استانی دنا در پوشش اخبار و انعکاس عملکرد ادارات شهرستان به شدت انتقاد و حاضر به همکاری با صدا و سیمای استان در برگزاری ایل سوگوار در شهر دهدشت نشدند.

 

مدیران با اشاره به دیدگاه  تبعیض آمیز مسئولان صدا و سیمای استان در پوشش اخبار و اجرای برنامه ها شهرستان کهگیلویه در این شبکه خواستار برخورد و نظارت بیشتر مسئولان ارشد استانی به عملکرد شبکه دنا شدند.

 

مدیران شهرستان کهگیلویه گفتند هر کمکی را حتی به صورت شخصی نسبت به برگزاری با شکوه مراسمات عزاداری حسینی در شهر دهدشت انجام می دهند ولی حاضر به هیچ گونه همکاری با فرمانداری و سازمان تبلیغات در راستای برگزاری ایل سوگوار  از سوی صدا وسیما نیستند.

 

حتی مسئولان برگزار کننده جلسه هماهنگی برنامه ایل سوگوار هم اعتقاد داشتند که عملکرد صدا و سیما در پوشش اخبار شهرستان کهگیلویه بسیار ضعیف و کمرنگ و تبعیض آمیز است.

 

خبرنگاران حاضر در جلسه نیز از عملکرد شبکه استانی دنا انتقاد و از مدیرانی که حاضر به همکاری با صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نشدند تقدیر و حمایت کردند.

 

تمامی مدیران و خبرنگار از عملکرد سید امان علوی خبرنگار صدا وسیما در شهردهدشت رضایت کامل  و انتقادات آنها بیشتر متوجه مسئولان ارشد شبکه استانی دنا بود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک