آخرین اخبار

19. بهمن 1393 - 21:01   |   کد مطلب: 364
فرماندار کهگیلویه از خانواده دو تن از شهدای روستای دره ایک از توابع بخش دیشموک دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، کرامت کریمی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان عصر امروز در سرکشی از دیشموک و افتتاح پروژه‌‌های این بخش از خانواده‌های شهیدان غلام‌رضا پیلسته و نصیب‌الله ره‌انجام در روستای رود‌ ایک سرکشی و از نزدیک مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

 

فرماندار کهگیلویه در حاشیه دیدار با خانواده شهید نصیب‌الله ره‌انجام در روستای رود ایک در جمع خبرنگاران از خانواده‌های شهدا به ایثارگران جامعه نام برد و اظهار کرد: تکریم خانواده‌های شهدا باعث ارزش دادن به نظام اسلام و پاسداشت آرمان‌های انقلاب است.

 

کریمی با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت در شهرستان خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانم تصریح کرد: شهدا ناظر و شاهد اعمال ما مسئولان هستند. بنابراین به عنوان مسئول بودن در کنار خانواده شهدا خواسته‌های آن‌ها را شنیده و پاسخگو خواهیم بود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز یکی از ویژگی‌های مدیران بر اساس خواسته‌های شهدا سرکشی و احساس مسئولیت در مقابل خون شهیدان است.

 

این مسئول با بیان اینکه بها دادن به خانواده شهدا ارزش قایل شدن برای نظام است تصریح کرد: مشکلات خانواده‌های شهدای روستای دره ایک بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک