آخرین اخبار

19. مهر 1394 - 17:31   |   کد مطلب: 3610
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد مطرح کرد:
نبود پزشک متخصص مغز و اعصاب در کهگیلویه/70درصد بخش های بیمارستان دهدشت مرمت و بازسازی شده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با وجود تمام تلاش های صورت گرفته هم اکنون کمبود بعضی از رشته های تخصصی از جمله پزشک متخصص مغز و اعصاب را در شهرستان کهگیلویه شاهد هستیم که در این زمینه قول هایی نیز دریافت کرده، و امیدواریم این مهم نیز محقق شود
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت فعلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت افزود: توسعه بخش های موجود در  این بیمارستان، یکی دیگر از اولویت های مورد تاکید ما در حوزه سلامت شهرستان است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه تعداد تخت های مصوب برای بیمارستان دهدشت ۱۶۷ تخت است، اظهار داشت:  این در حالی است که الان ۲۰۸ تخت فعال بیمارستانی  و با در نظر گرفتن تخت های ستاره دار(بخش های اورژانس، کولیز و دیالیز) در مجموع این بیمارستان  با۲۴۰ تخت در حال ارائه خدمت است.

 

چمن ادامه داد: طبیعی است که این حجم بالای کار ممکن است در کیفیت ارائه و دریافت خدمت چالش و کمبودهایی را نیز به همراه داشته باشد و ارائه خدمت در چنین شرایطی واقعا دشوار است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح نمود: البته بیمارستان دهدشت،جای مانور برای ارتقاء و توسعه بخش ها را دارد و بالغ بر۷۰درصد بخش های آن نیز هم اکنون تعمیر، مرمت و بازسازی شده و تعدادی نیز در حال بازسازی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه راه اندازی ام آر آی را با هزینه ای قریب ۴۰میلیارد ریال به زودی در همین بیمارستان شاهد خواهیم بود، عنوان نمود: امسال نیز با رایزنی های صورت گرفته قریب ۵۰ نفر پزشک متخصص و فوق تخصص به مجموعه دانشگاهی ما اضافه می شود و آبان ماه در استان حضور خواهند داشت.

 

چمن ادامه داد: با وجود تمام تلاش های صورت گرفته هم اکنون کمبود بعضی از رشته های تخصصی از جمله پزشک متخصص مغز و اعصاب را در شهرستان کهگیلویه شاهد هستیم که در این زمینه قول هایی نیز دریافت کرده، و امیدواریم این مهم نیز محقق شود.

 

وی اظهار داشت: کهگیلویه بزرگ واقعا در حوزه سلامت نیاز به کمک دارد و بیشتر این کمک باید در حوزه بیمارستان دهدشت باشد تا سطح ارائه خدمات تخصصی افزایش یابد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، یکی از مسائل و چالش های دیگر حوزه بیمارستانی در شهرستان کهگیلویه را نبود بخش آی سی یوی نوزادان عنوان کرد و یادآور شد: اگر نوزادی نیاز به آی سی یو پیدا می کرد، باید به خارج از استان اعزام می شد و امسال یکی از توفیقات ما، راه اندازی این بخش در بیمارستان دهدشت بود که نوید توسعه آن را نیز به مردم این شهرستان می دهم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک