آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 15:55   |   کد مطلب: 3592
فرماندار کهگیلویه از آغاز گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک در شنبه هفته آینده خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  علی پوزش فرزماندار کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با اشاره به گازرسانی چاروسا و دیشموک ‌افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات چاروسا و دیشموک نبود گاز در این مناطق است ‌که مشکلاتی از قیبل گازگرفتی و قطع درختان را به همراه داشته است.‌

 

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: مسئولان در سفرهای مختلفی که به این منطقه داشتند قول‌هایی برای گازرسانی به این مناطق داده بودند که در هفته آینده این قول ها محقق خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته کار گازرسانی از هفته آینده آغاز ‌خواهد شد تصریح کرد: کلنگ آغاز گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی روز شنبه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان محلی به زمین زده می‌شود.

 

پوزش افزود: گازرسانی به بخش‌های دیشموک و قلعه‌رئیسی شهرستان کهگیلویه در 2 فاز انجام و در فاز اول 2 شهرهای دیشموک و قلعه‌رئیسی و در فاز دوم روستاهای اقماری بخش‌ها گازرسانی خواهد شد.

 

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: فاز اول گازرسانی به این مناطق بیش از 100 روستای اطراف به طول 8.5 کیلومتر با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ‌زنی می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک