آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 16:04   |   کد مطلب: 3510
بخشدار ديشموك در جمع دانش‌آموزان بسيجي عنوان كرد
تبيين و شناساندن فرهنگ ايثار و شهادت از مكانيزم‌هاي دفاعي اسلام است
بخشدار ديشموك در جمع دانش‌آموزان بسجي گفت: تبيين وشناساندن فرهنگ ايثار و شهادت از مكانيزم‌هاي دفاعي اسلام براي تسليح جامعه در برابر هجوم فرهنگ‌هاي غيرخودي است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صالح دادي‌نژاد عصر امروز در حاشيه بازديد دانش‌آموزان بسيجي دختر و پسر مدارس ديشموك از نمايشگاه ياد ياران، اظهار كرد: آموزش و پرورش با همكاري بسيج ديشموك تلاش خواهد كرد تا در سال  جديد تحصيلي همچون سال‌هاي گذشته برنامه‌هايي همچين بازشگايي نمايشگاه را براي بازديد عموم افتتاح و نیز در بهترین شکل اجرا كند تا نسل جدید را با آرمان های دفاع مقدس آشنا كند.

 

دادي‌نژاد، شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید را از اهداف برگزاري برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: برای تقویت ابعاد معنوی دانش آموزان بایستی تدابیری اتخاذ شود تا بتوانند با درك درست و آگاهي كامل، رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي هشت ساله دفاع مقدس را به درستي درك كنند.

 

وی، هدف ديگر از افتتاح اين نمايشگاه را شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت مطرح كرد.

 

وي، در جمع دانش‌آموزان بسيجي حوزه مقاومت بسيج شهداي دانش‌آموزش  بر ضرورت توجه به فریضه حجاب و عفاف در جامعه و پایبندی به ارزش‌های اسلام و آرمان‌های دفاع مقدس و شهدا تاکید کرد.

 

اين مسئول با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: بنا به منویات مقام معظم رهبری دشمن در صدد است تا ارزش‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود اما وظیفه همه ما در قبال یادآوری این حماسه‌ها و زنده نگه داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس می‌باشد.

 

رئيس شوراي آموزش و پرورش گفت: تبيين وشناساندن فرهنگ ايثار و شهادت از مكانيزم‌هاي دفاعي اسلام براي تسليح جامعه در برابر هجوم فرهنگ‌هاي غيرخودي است.

 

وي اضافه كرد، ايثارگري و شهادت طلبي نقش بسزايي درحفظ دين وارزش‌هاي آن و استقلال كشور ايفا مي‌كند و مراكز آموزشي درسطوح مختلف آن بستر مناسبي براي ايجاد و نهادينه‌كردن فرهنگ صحيح مي‌باشند زيرا از ابزارهاي نفوذ فرهنگ، تغيير نگرش در افراد آن جامعه است و قشر دانش پژوه(دانش آموزان و دانشجويان) به جهت خصوصيات روان شناختي، اثر پذيرترين گروه‌هاي جامعه هستند كه بيشترين و مفيدترين اوقات خود را در مراكز آموزشي مي‌گذرانند.

 

اين مسئول خاطرنشان كرد: با برنامه‌ريزي وسياست‌گذاري‌هاي علمي و جامع، مي‌توان فرهنگ ايثارگري وشهادت را در اين مراكز به سطح قابل قبولي ارتقاء بخشيد.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک