آخرین اخبار

1. مهر 1394 - 15:34   |   کد مطلب: 3464
علی رغم تاکید صریح مقامات قضایی مبنی بر ممنوعیت انتشار مطلب یا تصاویر از رئیس دولت اصلاحات، برخی تشکل های به اصطلاح دانشجویی با انتشار تصاویر یا جملات منتسب به محمد خاتمی قصد ایجاد نوعی ساختار شکنی در محیط دانشگاه ها دارند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از صاحب نیوز، علی رغم تاکید صریح مقامات قضایی مبنی بر ممنوعیت انتشار مطلب یا تصاویر از رئیس دولت اصلاحات، برخی تشکل های به اصطلاح دانشجویی در دانشگاه های استان اصفهان اقدام به انتشار تصاویر یا جملات منتسب به محمد خاتمی می کنند.

این گونه اقدامات ساختار شکنانه و غیر قانونی در حالی توسط برخی تشکل های به ظاهر دانشجویی در دانشگاه های مرجع استان و در آغازین روز های سال تحصیلی جدید در حال برنامه ریزی است که همواره تشکل های دانشجویی به عنوان باشگاه دانشجویان قانون گرا و آرمان خواه در دانشگاه ها فعالیت داشته اند و یکی از اصلی ترین تبلور های آرمان خواهی آنان اعتقاد و التزام به قوانین جاری کشور بوده است.

جدای از این، از آن جا که کلیه اقدامات تشکل های دانشجویی تحت نظارت مستقیم هیئت نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه است، این سوال پیش می آید که آیا این گونه اقدامات با اطلاع و مجوز مسئولین محترم هیئت نظارت صورت می گیرد یا متولیان این گونه اقدامات غیر قانونی در سایه بی اطلاعی مسئولین و در تصمیم هایی خودسرانه اقدام به انتشار این گونه تصاویر و مطالب می نمایند؟

به نظر می رسد با در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری و اهمیت استراتژیک این دو انتخابات برای برخی احزاب و جریان های سیاسی، اتاق فکر این احزاب سیاسی به دنبال نفوذ در تشکل های دانشجویی و بیان مطالبات و ادعاهای غیرقانونی خود از تریبون این تشکل ها در مجامع دانشگاهی و استفاده از پتانسیل پر ظرفیت دانشجویان در دانشگاه های مرجع استان هستند.

در هر صورت، آن چه مبرهن است لزوم نظارت و هوشیاری بیشتر مسئولین محترم دانشگاهی در مواجهه با این گونه اقدامات غیرقانونی برخی عناصر نفوذ یافته در تشکل های دانشجویی است. چرا که عدم توجه و نظارت کافی بر فعالیت های تشکل های حاشیه دار (که بعضا در گذشته نه چندان دور هم اقداماتی حاشیه ساز در دانشگاه انجام داده اند) از طرف مسئولین نظارتی دانشگاه، باعث می شود فضای علمی-فرهنگی دانشگاه به جولانگاه برخی احزاب و جریان های سیاسی مسئله دار تبدیل شود.

صاحب نیوز آمادگی خود جهت انتشار توضیحات مسئولین محترم هیئت نظارت دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد خوراسگان پیرامون اقدام غیر قانونی انتشار مطالب و تصاویر منتسب به رئیس دولت اصلاحات در فضای دانشگاه را اعلام می دارد.

 

photo_2015-09-22_00-40-59

photo_2015-09-22_00-41-06

photo_2015-09-21_23-33-36

photo_2015-09-21_23-33-26

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک