آخرین اخبار

31. شهريور 1394 - 12:06   |   کد مطلب: 3453
انتقاد بزرگواری از شایعات درباره محور پاتاوه به دهدشت
تعطیل بودن محور پاتاوه به دهدشت دروغ است
نماینده شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد شایعه تعطیلی محور پاتاوه به دهدشت را تکذیب کرد و گفت: به زودی شاهد تکمیل عملیات این پروزه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعات مبنی بر تعطیلی پروزه مهم محور پاتاوه به دهدشت تصریح کرد: کسی به اندازه ما از این پروژه تاکنون دفاع نکرده است.

 

نماینده شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: شایعه کرده‌اند کار در محور تعطیل شده است در حالی که همه می دانند یک دروغ است.

 

بزرگواری با بیان اینکه نشست های مختلفی با مقامات وزارتخانه و سیار مسئولان در تهران داشتیم تاکید کرد: تا رسیدن به نتیجه دست از تلاش نمی کشم.

وی با بیان اینکه نظر مردم برای ما مهم است و از روحیه ما برای تکمیل کارها  واقف هستند  گفت: در نشستی که با مسئولان وزارت راه به همراه استاندار محترم داشتیم از مطالبات قرارگاه خاتم  سخن به میان آمد.

 

بزرگواری ادامه داد: با پرداخت 48 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم برای ساخت تونل و اختصاص 50 میلیارد تومانی برای این پروزه مسئولان وزارتخانه قول دادند به زودی عملیات کار آغاز شود.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: تجهیز کارگاه به زودی انجام می شود و خوشبختانه با 32 میلیارد تومانی که از این 50 میلیارد تومان تخصیص داده شده است به زودی شاهد تکمیل پروژه محور پاتاوه به دهدشت خواهیم بود.

 

وی به نظر وزیر راه برای ساخت این محور اشاره کرد و گفت: وزیر عقیده دارد که باید ساخت تونل ها به قرارگاه و ساخت بقیه ابنیه و آسفالت به پیمانکاران بومی استان داده شود تا کارها سریعتر پیش رود.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک