آخرین اخبار

28. شهريور 1394 - 15:41   |   کد مطلب: 3414
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت:
تا 10 سال آینده دهدشت خالی از سکنه و جمعیت می شود
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: اگر مسئولان کشوری فکری به حال مشکلات این شهرستان به خصوص دهدشت نکنند تا 10 سال آینده با روند پر حجم مهاجرت از این شهر باید شاهد دهدشتی خالی از سکنه و جمعیت باشیم.
پایگاه خبری کهگیلویه-فرماندار کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: علی پوزش فرماندار کهگیلویه در همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) که در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه و با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: اگر مسئولان کشوری فکری به حال مشکلات این شهرستان به خصوص دهدشت نکنند تا 10 سال آینده با روند پر حجم مهاجرت از این شهر باید شاهد دهدشتی خالی از سکنه و جمعیت باشیم.

 

پوزش علت مهاجرت‌ها از شهرستان را عدم اشتغالزایی و وجود مراکز صنعتی دانست و افزود: انتظار می‌رود مسئولان برای رفع مشکلات این شهرستان چاره‌ای بیاندیشند.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: با وجود خدماتی که به این شهرستان شده اما همچنان در محرومیت به سر می برد و با عقب ماندگی تاریخی مواجه است.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه دارای چهار بخش، 10 دهستان و 400 روستاست افزود: 680کیلومتر جاده این شهرستان  آسفالته و 350کیلومتر جاده خاکی است.

 

وی تصریح کرد: این شهرستان با داشتن آب‌های فراوان در دهه‌های گذشته مورد غفلت قرار گرفته و نتوانسته به تناسب همه توانمندی‌هایی که دارد پیشرفت آنچنانی داشته باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک