آخرین اخبار

27. شهريور 1394 - 22:45   |   کد مطلب: 3403
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دلیل اصلی مخالفت وهابیت با تشیع این است که امامزادگان پایگاه توحید و شرافت انسانی هستند.
پایگاه خبری کهگیلویه-آیت الله ملک حسینی

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در برگزاری بیست و نهمین همایش امامزاده میرسالار(ع) با بیان اینکه هر مکانی و هرجایی لایق ذکر و عبادت خداوند نیست افزود: امامزادگان، حسینیه ها، حرم های اهل بیت و مهدیه ها برترین جایگاه و محل پاک برای عبادت بندگان مومن به درگاه خداوند متعال است.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دلیل اصلی مخالفت وهابیت با تشیع این است که امامزادگان پایگاه توحید و شرافت انسانی هستند.

 

وی عنوان کرد: امامزداگان نماد غیرت،عزت و مردانگی هستند و در برابر نظام سلطه زبان گویای مردم هستند

 

ملک‌حسینی در ادامه سخنانش امامزادگان را علما، حکما و شخصیت‌های برجسته عنوان و تصریح کرد: این بزرگواران پاکی، قداست و شرافت را به مثابه یک میراث برای نسل‌ها و پیروان و شیعیان ارزانی داشتند.

 

وی با بیان این‌که ایل‌ها و طوایف استان ما از امامزادگان آموخته‌اند که مایه انس و الفت باشند افزود: غیرت باید در مقابل کفر و ظلم و شرک باشد.

 

ملک حسینی با اشاره به نزاع دسته جمعی در منطقه باغملک استان خوزستان، این حادثه را اتفاقی زشت عنوان و با اشاره به همسایگی و همزبانی کهگیلویه و خوزستان با هم خواستار پادرمیانی از علما و ریش سفیدان جهت صلح و پایان دادن به این نزاع دسته جمعی شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک