آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 21:45   |   کد مطلب: 3367
جهت شرکت در همایش سالانه امامزاده میرسالار(ع)
فرمانده نیروی زمینی ارتش به کهگیلویه سفر می کند
رئیس اوقاف و امور خیریه کهگیلویه از سفر امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت ادر همایش سالانه امامزاده میر سالار خبر داد و گفت: این همایش روز جمعه 27 شهریور برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سید عبدالنبی صمدیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری کهگیلویه با اعلام این خبر گفت: همه ساله همایشی از طرف سادات جلیل القدر امامزاده میرسالار، مهمانان کشوری و شهرستانی برگزار می‌شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه کهگیلویه تصریح کرد: در بیست و نهمین همایش بزرگداشت این امامزاده واجب التعظیم  امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار، و مسئولان شهرستانی، مهمانانی از نقاط مختلف کشور حضور خواهند داشت.

 

وی با بیان این‌که امامزاده ها بهترین مکان برای اجرای برنامه های فرهنگی و جذب جوانان به مکان های دینی است خاطرنشان کرد: بهترین جای مقابله با جنگ نرم دشمن، امامزادگان و بقاع متبرکه است و بهترین مکان برای مردم حل مشکلاتشان و به دلیل اینکه محبت به اهل‌بیت(ع) در دلشان وجود دارد به امامزاده‌ها می روند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: همایش  امامزاده میرسالار همه ساله در آخرین جمعه شهریور و در جوار بارگاه آن امامزاده در میرسالار از توابع بخش دیشموک برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک