آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 16:42   |   کد مطلب: 3364
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش شهرستان کهگیلویه برگزار میشود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمان و پیشکسوتان ورزش شهرستانهای کهیگلویه ،لنده ،چرام و بهمئی در دهدشت خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، ایزد پور با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه اظهار داشت:با پیگیری و حمایت حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ،لنده ،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی مبلغ 20 میلیون تومان برای مراسم تجلیل از 150 نفر از قهرمانان و پیشکسوتان این شهرستانها اختصاص یافت و انشاالله روز چهارشنبه 25شهریورماه این مراسم به میزبانی شهر دهدشت برگزار میشود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان  قهرمانان ، مدال آوران و پیشکسوتان ورزش استان را سرمایه های اصلی ورزش دانست برشمرد و اظهار داشت :بی شک نقش قهرمانان و مدال آوران و تجربیات پیشکسوتان ورزش در جهت توسعه و اعتلای ورزش استان بسیار مهم و ضروری است و برگزاری این گونه مراسمات میتواند گوشه ای از زحمات این عزیزان باشد .

 

ایزد پور با بیان اینکه در این مراسم حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ،لنده ،چرام و بهمئی ،فرماندار شهرستان کهگیلویه و جمعی از مسئولین شهرستانی حضور دارند افزود: امیدوارم همانند شهرستان گچساران وبویراحمد مراسمی باشکوه و درشان قهرمانان این شهرستان ها برگزار گردد .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک