آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 14:09   |   کد مطلب: 3362
هرچند اخراج کارکنان و کارگران دانشگاه یاسوج به بهانه های مختلف از ابتدای آغاز به کار سرپرست پیشین این دانشگاه به سریالی دنباله دار تبدیل شد اما هم اینک استخدام های خارج از ضوابط و طایفه ای در این مرکز علمی استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح گسترده ای مشاهده می شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،,دانشگاه یاسوج با بیش از شش هزار دانشجو به عنوان یکی از مراکز مهم علمی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود که در سال های اخیر همواره مشکلات و چالش های زیادی را تجربه کرده است.

 

سرپرست پیشین دانشگاه یاسوج در بدو کار اخراج برخی کارکنان و نیروهای خدماتی و شرکتی (اینجا) این دانشگاه را به بهانه های مختلف در دستور کار قرار داد و موجب شد تا افراد اخراج شده برای احقاق حق خود به مسئولان استانی و حتی کشوری مراجعه و موضوع را پیگیری کنند.

 

برخی افراد اخراج شده در این دانشگاه که شامل نیروهای اداری، خدماتی و حتی رانندگان اتوبوس دانشگاه یاسوج هستند تاکنون موفق به بازگشت به کار نشده اند.

 

 در دوره سرپرست پیشین و رئیس فعلی دانشگاه یاسوج نیز استخدام های بدون ضابطه و طایفه ای در این دانشگاه شدت گرفت و نیروهای جدیدی به جای نیروهای باسابقه قبلی به کار گرفته شده اند که هم اینک در قسمت های مختلف دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

 

 آنچه در بکارگیری نیروهای جدید در دانشگاه یاسوج به چشم می خورد افرادی سفارش شده و اهل یک طایفه خاص هستند که با هدفی مشخص انجام شده است و گفته می شود تعداد آنها به بیش از 40 نفر می رسد.

 

انتظار می رود دستگاه های نظارتی و متولیان امر به موضوع بکارگیری نیروهای بدون ضابطه افراد و طایفه ای در دانشگاه یاسوج ورود پیدا کنند و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس آمادگی دارد در صورت نیاز لیست کامل افراد استخدام شده طایفه ای در دانشگاه یاسوج را منتشر کند.

منبع:صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک