آخرین اخبار

21. شهريور 1394 - 16:44   |   کد مطلب: 3341
امام جمعه چرام با بیان اینکه طبق قانون اساسی وظیفه شورای نگهبان جلوگیری از فعالیت انسان‌های ناپاک در بدنه نظام است،گفت: رای مردم حق‌الناس است و شورای نگهبان هم از این حق‌الناس دفاع می‌کند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، حجت الاسلام جعفر طزری با اشاره به حادثه 20 شهریور 1380 و حمله به برج‌های دوقلو در آمریکا، گفت: مشخص شد این حمله تروریستی دستاورد خود آمریکایی‌ها بود تا با خودزنی، بهانه‌ای برای حمله و نفوذ به منطقه خاورمیانه درست کرده و از این طریق بتوانند به هویت اسلامی منطقه حمله کنند.

 

امام جمعه چرام افزود: شیطان بزرگ به افغانستان حمله کرد به بهانه اینکه تروریستی است و به همین بهانه عراق را گرفتند و امروز با حمایت آنان چه جنایت‌هایی که در یمن صورت نمی‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه مهاجرانی که امروز به کشورهای غربی هجوم می‌برند، همان مردم سوریه، لیبی و لبنان هستند، گفت: آنان همان آفریقایی‌هایی هستند که توسط داعش دست‌پرورده آمریکا به خاک و خون کشیده می‌شوند و برای اینکه نجات پیدا کنند به کشورهای اروپایی هجوم می‌آورند.

 

طزری ادامه داد: اینان نمی‌توانند با ما بجنگند چرا که هشت سال جنگیدند و ضرب شست آن را خوردند، بلکه امروز می‌خواهند از طریق مذاکره به خواسته‌های نامشروع خود برسند که از این مذاکرات اهدافی نیز دارند.

 

وی گفت: اینکه مقام معظم رهبری در هر سخنرانی تذکر می‌دهند برای اینکه به هوش باشید، امروز دشمنان به دنبال نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی هستند،  هرکدام از این گروه‌ها برای سرمایه‌گذاری به کشور بیایند همینطور نباید در را باز کرد باید سابقه آنان را حساب کرد چگونه می‌توان کسی را وارد بازار کشور کرد که بارها به اقتصاد آن خیانت کرده است.

 

امام جمعه چرام اضافه کرد: هرکسی را به خاطر کار فرهنگی راه ندهیم، اینان فرهنگ انسانی ما را زیر سوال می‌برند.

 

طزری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شورای نگهبان، عنوان کرد: برخی به واسطه همین شورای نگهبان روی کار آمده  اما امروز در آستانه انتخابات می‌گویند شورای نگهبان وظیفه‌اش چیز دیگریست.

 

امام جمعه چرام با تاکید بر اینکه قانون اساسی وظیفه شورای نگهبان را جلوگیری از فعالیت انسان‌های ناپاک در بدنه نظام است، گفت: رای مردم حق‌الناس است و شورای نگهبان هم از این حق‌الناس دفاع می‌کند.

 

وی با بیان اینکه شورای نگهبان فصل‌الخطاب است، اظهار کرد: شورای نگهبان نظارت می‌کند و صلاحیت‌ها باید توسط این شورا تایید شود.

 

طزری با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات، یکی از کشورهایی که انتخاباتی سالم برگزار می‌کند را جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

منبع: پایگاه خبری چرام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک