آخرین اخبار

19. شهريور 1394 - 12:00   |   کد مطلب: 3299
رئیس آموزش و پرورش دیشموک عنوان کرد
كمبود نيروي انساني در آموزش و پرورش ديشموك
رئیس آموزش و پرورش دیشموک گفت:کمبود نیروی انسانی در مقطع متوسطه اول و دوم موجب گردید تا اداره آموزش و پرورش دیشموک از نیروی مرد در مقطع متوسطه برای دبیرستان‌های دخترانه استفاده کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، راهخدا عارف‌نژاد صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: تمام ادارات باید با آموزش و پرورش تعامل داشته باشند و در رفع مشکلات آموزشی مدارس همکاری کنند.

وی در ادامه گفت: اداره آموزش و پرورش دیشموک از اردیبهشت‌ماه طرح پروژه مهر را به طور کامل اجرا کرده است تا در مهرماه جهت بازگشایی مدارس با حداقل امکانات با مشکل خاصی مواجه نگردد.

وی خاطرنشان کرد: اداره آموزش و پرورش دیشموک در اجرای پروژه مهر در استان به عنوان منطقه دوم با 103 درصد در میان مناطق سیزده‌گانه استان پیشرفت کاری داشته‌ است.

عارف‌نژاد گفت: کمیته ثبت‌نام در بهسازی و آماده‌سازی نیروی انسانی برای مهرماه و بازگشایی مدارس تمام تمهیدات لازم را بکار گرفته تا در بازگشایی مدارس مشکل ثبت‌نامی نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: کلاسه‌های آموزشی ضمن خدمت در راستای بهتر تدریس پایه پنجم و همچنین راهنمایی و متوسطه در حال حاضر در مدرسه شهید بهروز دیشموک در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که سازماندهی بر حسب عدالت و شرایط قانون و مقررات انجام گردید، عنوان کرد: در مهرماه با توجه به این‌که 16 نیروی انسانی خانم در مقطع ابتدایی خارج از تصمیمات آموزش و پرورش دیشموک انتقال داده شد متاسفانه با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستیم.

وی متذکر شد: کمبود نیروی انسانی در مقطع متوسطه اول و دوم موجب گردید تا اداره آموزش و پرورش دیشموک از نیروی مرد در مقطع متوسطه برای دبیرستان‌های دخترانه استفاده کند.

عارف‌نژاد گفت: 588 ساعت در مقطع متوسطه اول و 330 ساعت در مقطع متوسطه دوم مواجه با کمبود نیرو در اداه آموزش و پرورش دیشموک است که این اداره باید با استفاده از حق شیفت کمبود ساعتها را جبران کند.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه‌ها

اگر کمبود است چرا اینهمه انتقال داده شد

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک