آخرین اخبار

19. شهريور 1394 - 11:16   |   کد مطلب: 3294
امام جمعه دیشموک گفت: مسئولان باید در هفته دفاع مقدس در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به اقشار مختلف کوتاهی نکنند

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: خداوند به انسان استعداد عمیقی بخشید که اگر از آن استفاده صحیح کند به اوج می‌رسد.

وی در ادامه گفت: وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است که اگر به گذشته تاریخ کشورمان نگاه کنیم می‌بینیم که در حال حاضر افراد فرهیخته و دانشمندی پیدا می‌شود که همه از هدایت روشنگری آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت به جامعه بود.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما یک کشور متمدن است و امروز با توجه به گسترش آموزش و پرورش نسبت به قبل نگاه کنیم می‌بینیم که به برکت انقلاب در دورترین نقطه، آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت گسترش یافت.

خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: زیرساخت‌ها در دورترین نقاط در جهت احداث و افتتاح مدارس نسبت به گذشته دو چندان شد و همه دست به دست هم داده‌اند تا احداث مدارس جایگاه خود را پیدا کنند و ما با استفاده از همین مدارس می‌توانیم راه‌های سعادت را تا بلندترین قله ادامه دهیم.

محمودی‌اصل با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس در جامعه ما از جایگاه والایی برخوردار است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: امروزه ما هر چه داریم از برکات هست سال دفاع مقدس بود و هفته دفاع مقدس باید هر چه باشکوهتر برگزار گردد تا نسل‌های امروزی بدانند که هفته دفاع مقدس تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بود.

وی متذکر شد: مسئولان اگر می‌خواهند مدیون نشوند باید در هفته دفاع مقدس در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به اقشار مختلف کوتاهی نکنند.

محمودی‌اصل توصیه کرد: هفته دفاع مقدس باید در تمام روستاهای اطراف در همه مدارس اجرا گردد و حتی‌الامکان نمایشگاهی در جهت بهتر شناساندن هفته دفاع مقدس در مدارس برگزار کنند.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک