آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 12:25   |   کد مطلب: 3254
معاون فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که اعضای شورا طی دو سال از عمر شورا درگیر اختلافات درونی بودند گفت: در پیگیری مطالبات شهروندان به خود زحمتی نمی‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، مرتضی جلال منش امروز در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهرو شهردار با فرماندار شهرستان  با بیان اینکه نگاه فرمانداری کهگیلویه به شهرداری و مسایل شهری یک نگاه آرمانی است افزود: انتظارات مردم از اعضای شورای شهر دهدشت محقق نشده است.

 

معاون فرماندار کهگیلویه با مقصر نداستن شهردار در اتفاقات اخیر شورا وشهرداری دهدشت گفت: به دلیل اینکه اعضا شورا شهردار را انتخاب می کنند و آن ها امور مربوط به شهرداری را تصویب می کنند بنابر این اگر اتفاقی هم بیافتد همین اعضا شورا مقصر هستند و شهرداری منتخب و مجری مصوبات شورای شهر هست و تقصیری ندارد.

 

وی خطاب به اعضای شورا دهدشت گفت: مناقشات را پایان دهید و برای رضای خدا و حرمت خودتان آشتی کنید و گذشت داشته باشید.

 

جلال منش تصریح کرد: مردم دهدشت به دلیل اتفاقات دو سال گذشته در شورای شهر دیگر هیچ انتظاری از اعضای شورای دهدشت ندارند و از آن ها ناامید شده اند.

 

وی تمام اعضا شورای شهر را مقصر دانست و افزود: در دو سالی که از عمر این دوره شورای شهر دهدشت می گذرد هیچ یک از 9 نفر اعضاء تا به حال به فرمانداری کهگیلویه در بحث اختصاص بودجه برای فعالیت های عمرانی شهر دهدشت مراجعه نکرده اند.

 

معاون فرماندار کهگیلویه گفت: اعضا شورا تا به حال مطالبه گر حقوق شهروندان دهدشت نبوده اند و مدام درگیر اختلافات داخلی خود هستند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک