آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 12:12   |   کد مطلب: 3253
فرماندار بهمئی در اقدامی شتاب زده در صدد تغییر مدیران اصولگرای شهرستان می باشد که این حرکت بیشتر شبیه به یک سونامی سیاسی است تا یک تغییر مدیریت ساده.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، هنوز یک ماه از سکانداری رحمانی،فرماندار جدید بهمئی نمی گذرد که شاهد تغییرات اساسی در سطح مدیران شهرستان بهمئی هستیم.

 

قرار نیست به خاطر جناح،طایفه و باند بازی با مدیران ناکارآمد کنار بیایم و هر مدیری از هر طایفه و یا حزبی که باشد اگر کارش را به خوبی انجام دهد از عملکردش دفاع می کنم و در صورتی که همین فرد به عنوان یک مدیر از عهده کارش بر نیاید با او کنار نمی آیم؛این اظهارات اولین روزهای کاری فرماندار جدید بهمئی است که با شعار عمگرایی و اعتدال به میدان آمد و به گفته خودش قرار نیست با سهل انگاری هیچ مدیری کوتاه بیاید.

 

البته رحمانی در اظهارات روز معارفه اش نیز عنوان کرد که جهت توسعه شهرستان اول  نیاز به شناسایی کامل منطقه و مدیران است که بخش اعظمی از این شناسایی را با توجه به بومی بودن می دانم.

 

اما بحث داغ روزهای اخیر تغییر در مدیران ادارات شهرستان بهمئی است که اکنون پس از گذشت کمتر از یک ماه از عمر فرمانداری رحمانی  رنگ جدیت به خود می گیرد و روند تغییر مدیران را که عده ای از اصلاح طلبان از فرماندار سابق به همین جهت دلگیر بودند به سمت همان عملگرایی سوق میدهد که شعار اولیه فرماندار جدید بهمئی است.

 

در روزهای اخیر ،تغییر مدیریت در ادارات راه و شهرسازی،صندوق مهر امام رضا(صندوق ملی کار آفرینان امید)،تربیت بدنی ,صنعت معدن و تجارت و اداره گاز قطعی شده است و زمزمه تغییر در دو اداره خدمت رسان و سه اداره دیگر نیز در دستور کار است .

 

یدالله شهروئی ،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهمئی روزگذشته بدون برگزاری مراسم رسمی عوض شد و رضا فارسی نیا به سمت ریاست جدید این اداره منصوب شد.

 

کرسی مدیریت صندوق مهر امام رضا چند روزی است که با عدم رضایت فرماندار از کیفیت کار آن ،منتظر مدیری جدید است و بنا به اطلاعات رسیده احتمال حضور یک گچسارانی بیشتر از تصدی آن توسط ورزنده،یکی از کارکنان این صندوق است که عده زیادی از اصلاح طلبان خواهان معرفی وی به عنوان مدیر جدید هستند.

 

حکم روح الله فتحی که گفته می شود از دوستان و همکلاسی های گچسارانی فرماندار جدید و  بومی شهرستان بهمئی می باشد،برای تصدی اداره گاز به جای عادل امینی آماده است و در همین هفته قراراست شروع به کار  کند.

 

شنیده ها حاکی از این است که حکم رئیس جدید اداره تربیت بدنی شهرستان بهمئی هم در حال آماده شدن است و قرار است به زودی بهمن خوبی با سکانداری اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی خداحافظی کند.

 

بنا به گفته منابع آگاه مدیر جدید صنعت،معدن و تجارت شهرستان بهمئی نیز نیروی غیر بومی می باشد هر چند که گفته می شود عده ای از اصلاح طلبان مخالف این گزینه هستند.

 

به گزارش صبح زاگرس در شهریور ماه امسال باید شاهد تغییرات بیشتری در مدیریت چند اداره دیگر شهرستان بهمئی باشیم تا بار دیگر تب و تاب تغییر مدیران شکل جدی تری به خود گرفته باشد.

 

جالب است بدانیم که کلیه مدیرانی که در تغییرات جدید با کرسی ریاست ادارات خداحافظی می کنند نیروهای اصولگرا هستند و تصور می شود به نظر فرماندار جدید و تیم تغییر مدیران، هنوز مدیری از دیگر جناح ها خارج از میل فرماندار حرکت نکرده است و هنوز هم فرماندار بهمئی رویه اعتدال را پیش می گیرد.

منبع: صبح زاگرس

 

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک