آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 12:09   |   کد مطلب: 3252
درخت بید روستای خان احمد به جرم همکاری با پلیس راهور شهرستان های گچساران و باشت توسط یکی از رانندگان متخلف و قانون گریز قطع شد.

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه، یکی از رانندگان متخلف و قانون گریز از درختان بیدی که در محور گچساران به شیراز و در نزدیکی روستای خان احمد سایبانی برای پلیس راهور بودند رحم نکرد و آنها را قطع نمود.

 

بشیر جانی‌پور فرمانده پلیس‎راه گچساران در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری در خصوص این اقدام ناپسند گفت: از گردنه شلالدون تا روستای خان احمد به جزء این دو درخت کنار هم هیچ سایه بانی وجود نداشت که هر از گاهی پلیس راهور در گرمای 40 درجه این منطقه از سایه ی آنها استفاده می کرد.

 

فرمانده پلیس راه گچساران ادامه داد: ماموران زحمتكش پلیس راهور همیشه و در همه حال چه در سرما و گرما، برف و بارندگي و چه در روزهايي كه هرم گرما و ریزگردها حتي نفس‌كشيدن را دشوار مي‌كند در جاده‌ها حضور خواهند داشت تا امنيت را تضمين نمایند.

 

آری در روزهاي تعطيل كه همه براي تفريح راهي نقاط خوش‌آب و هوا مي‌شوند اين عزيزان در جاده ها حضور دارند تا ضامني باشند براي امنيت و رعايت قانون.

 

در بسياري از اوقات، ماموران راهنمايي و رانندگي با كمترين امكانات و توشه در جاده‌ها حضور مي‌يابند و سعي در انجام وظيفه‌شان دارند. آن وقت برخي از ماها وقتي كه خلاف مي‌كنيم جوري با ماموران برخورد مي‌كنيم كه گويي از آنها طلبكاريم؛ انگار تقصير آن افسر راهنمايي و رانندگي است كه ما جريمه شديم و گاهي يادمان مي‌رود كه اين افسر مجري قانون است و بسياري از اتفاق‌هاي تلخ جاده‌ها به دليل همين رعايت‌نكردن مقررات رخ مي‌دهد.

 

امیدواریم ادارات محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان باشت  با شناسایی متخلفین، با آنها برخورد جدی نمایند تا دیگر هیچ وقت شاهد چنین صحنه های تلخی نباشیم.

 

گفتنی است در هفته گذشته نیز درخت سرسبز کُناری در ورودی شهر لیکک به جرم همکاری با پلیس راهور قطع شده بود.

 

 
منبع : باشت نیوز
انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک