آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 7:40   |   کد مطلب: 3241
امام جمعه یاسوج با اشاره به رجزخوانی‌های آمریکا علیه ایران اسلامی در پابرجا بودن گزینه‌های نظامی گفت: مسئولان بی‌عقل آمریکایی حماسه دفاع مقدس را فراموش کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی كهگيلويه به نقل از صبح زاگرس، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با اشاره به آیاتی از سوره نبأ به اهمیت جاری ساختن دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت.

 

امام جمعه یاسوج گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اثرگذار نبود، پروردگار آن را مورد اشاره قرار نمی‌داد و امروز می‌بینیم که اگر امر به معروف را به خوبی اجرا کنیم مشکلات اجتماعی کمتر می‌شود.

 

وی ریشه بسیاری از پدیده‌های ناهنجار اجتماعی را تعطیل کردن احکام خداوند در جوامع دانست و گفت: بهترین راه برای خشکاندن سیئات و گناهان اجرای دو فریضه بزرگ الهی است.

 

حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج به سالگرد شهادت آیت‌الله قدوسی دادستان کل کشور در سال 60 و ترور وی توسط منافقین اشاره کرد و گفت: 17 هزار شهید حاصل اقدامات تروریستی سازمان منافقین بوده که 5 هزار جانباز هم در این میان وجود دارد.

 

امام جمعه یاسوج با محکوم کردن چهره دوپهلو و مبهم آمریکا در ترور و ادعای آنها مبنی بر حمایت از حقوق بشر گفت: این چه حقوق بشری است که 6 ماه تمام کودکان یمنی را بمباران می‌کنند؟ آمریکا علاوه بر عدم محکومیت خود هم در این قضایا شریک است.

 

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به رزمایش 50 هزار نفری سپاهیان اسلام با رمز یا علی‌ بن موسی‌الرضا (ع) و لبیک یا خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: این رزمایش‌ها نشان‌دهنده توان دفاعی کشور در برابر هر یاوه‌گوی استکباری است که هنوز به قدرت واقعی ایران اسلامی پی نبرده‌اند.

 

حسینی گفت: ایران اسلامی در بدو ظهور خود در اوایل انقلاب با جنگ تحمیلی مواجه شد و توانست در برابر همه دنیا قد علم کند اما مسئولان بی‌عقل آمریکایی هنوز به این حماسه و قدرت‌نمایی ایران علیه همه سران استکباری پی نبرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک