آخرین اخبار

11. شهريور 1394 - 0:01   |   کد مطلب: 3195
عليمراد نصيريان گفت: مسئولان دیشموک بدون توجه به حواشی و گرفتار کردن خود در شایعات بی‌پایه و اساس، با دل‌گرمی به این مردم خوب خدمت کنند زیرا انقلاب ما انقلاب محرومین و مستضعفان است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عليمراد نصيريان از شهروندان شهر ديشموك كه هم‌اكنون در سمت شهردار شهر تشان شهرستان بههبان خوزستان مسئوليت دارد،  به عنوان مدير نمونه شهرستان بهبهان استان خوزستان برگزيده شد.

 

اين پايگاه خبري، مصاحبه‌اي با اين مدير نمونه ترتيب داده است كه متن گفتگو به شرح ذيل به نمايش مخاطبان گذاشته شد.

 

پايگاه خبري كهگيلويه: يكي از رازهاي موفقيت شما چه بود؟

عليمراد نصيريان: از دیدگاه بنده امروزه انتقاد یکی از شیوه‌های کارآمد مدیریتی است و موجب شناسایی نقاط قوت و ضعف با هدف بر طرف کردن ضعف‌ها و توسعه قوت‌ها می‌شود، انتقاد و انتقادپذیری به معنی حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب است که این حرکت هم درباره فرد و هم درباره جامعه صدق می‌کند پس نتیجه انتقاد و نقد پیشرفت فرد و جامعه خواهد بود و يك مدير با شناسايي نقاط قوت و ضعف خويش، نقطه قوت خود را تقويت و نقاط ضعف خود را برطرف مي‌كند.

 

 

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه: خدمت شما به عنوان شهردار تشان از چه زماني شروع شد؟ 

عليمراد نصيريان: از 92/09/06 با حکم استاندار توانمند استان خوزستان جناب دکتر مقتدایی به عنوان شهردار شهر تشان مشغول به کار شدم

اینجانب در سال 1393به عنوان مدیر نمونه بخش تشان و در سال 1394به عنوان مدیر نمونه شهرستان بهبهان معرفی شدم  که از حمایت جناب مهندس ملک خدایی فرماندار فرزانه و دانشمند و نماینده محترم شهرستان بهبهان جناب دکتر شریعتی وجناب آقای مهندس نجفیان  بخشدار فهیم و توانمند  و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تشان تشکر می‌کنم و امیدوارم به خداوند متعال که در ادامه جوابگوی اعتماد و انتظار آنها به ويژه شورای شهر تشان باشم .

 

 

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه: آْيا شما دوست داريد دوباره به عنوان مسئولي در ديشموك حضور داشته باشيد؟

عليمراد نصيريان: خدمت به مردم دیشموک افتخاری بود بزرگ که نصیب بنده شد و 8 سال از بهترین دوران عمرم را خدمتگذار ایل بزرگم بودم، الان هم هر کجا باشم خدمتگذار آنها خواهم بود و هر چه از دستم بر آید کوتاهی نخواهم کرد زیرا ديشموک را دوست دارم.

 

 

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه:صحبت شما به عنوان مدير نمونه به مسئولان به ويژه مسئولين ديشموك برا ي پيشرفت اين منطقه چه است؟

عليمراد نصيريان: در مقامی نیستم که بتوانم توصیه‌ای به مسئولین دیشموک داشته باشم ولی دوست دارم مسئولین دیشموک بدون توجه به حواشی و گرفتار کردن خود در شایعات بی‌پایه و اساس با دل‌گرمی به این مردم خوب خدمت کنند زیرا انقلاب ما انقلاب محرومین و مستضعفان است، همین مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستند و بقای انقلاب نیز مرهون خون شهدا و محرومین و مستضعفان می‌باشد

 

 

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه: چه صحبتي با كساني كه از هر طريقي به شما تبريك گفته و از اين موفقيت خوشحال شدند، داريد؟

عليمراد نصيريان: از اینکه با مناعت طبع بی‌بدیل و لطف و احسان مراتب محبت خود را با ارسال پیامک و یا تلفنی و یا حضوری بیان داشته اند به رسم ادب و ارادت متقابل تشکر می نمایم، به امید اینکه در پرتو خاصه حضرت حق بتوانم در ادامه خدمت‌گذار خوبی برای مردم باشم.

 

 

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه:در پايان هر صحبتي داريد، بفرماييد:

در پايان از جناب دكتر شريعتي نماينده مردم بهبهان در مجلس شوراي اسلامي، حسين ملك‌خدايي فرماندار شهرستان بهبان، اسحاق نجفيان بخشدار تشان، بهمن پورمسيري رئيس شورو  اعضاي شورا و حتي مردم تشان تقدير و تشكر فراوان را دارم.

 

گفتني است عليمراد نصيريان جوان ديشموك، بعد از خدمت 8 ساله در شهرداري ديشموك كه 2 سال آن به عنوان شهردار شهر ديشموك خدمتي صادقانه داشت، بعد از پايان مسئوليتش در ديشموك، با توجه به رزومه كاري اين مدير، به عنوان شهردار تشان از سال 93 فعاليت خويش در سمت شهردار تشان خوزستان آغاز كرد و تا كنون فعاليت دارد.

 

شهر تشان با جمعیت 6400نفري در 30 كيلومتري شمال شهر بهبهان  و 180 كيلومتري شهر ديشموك واقع است و ديشموك در فاصله 90 كيلومتري شهر دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه واقع است.

 

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه"  انتخاب شایسته  حضرتعالی را به عنوان مدير نمونه شهرستان بهبهان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات در ادامه اين راه را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی را مسئلت دارد. "و شکر الله سعیهم"

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه‌ها

مه گپ هه بدهکاری های دیشموک را فراموش کردیکم عرض کردن خیابان ها.
این موفقیت را به این فرزند دوست داشتنی بهمئی تبریک می گویم
بسیار مبارک
بدهکاری بوده یا نبوده قطعا کار شد و بدهی بوجود امد آرزوی موفقیت داریم .مبارک باشه فرزند دیشموک
آفرین بر مهندس .ما شا الله
مبارکباد بر مرد توانمند و بی ادعاد
خدا خیرت بده .واقعا مرد زحمتکشیه.مبارک
خدا خیرت بده .واقعا مرد زحمتکشیه.مبارک
بسیار خوبه تبریک دارم خدمت ایشون و ایل بزرگ بهمئي
آفرین بر شما ..تبرررررررييييک
تبريك بشما جوان ارزنده و بر توان مايه افتخار ديشموك و ايل بهمعي هستي
تبريك بشما جوان ارزنده و بر توان مايه افتخار ديشموك و ايل بهمعي هستي
هر کس هر چه لایق باشد .خیلی خوشحالی داره _مبارک
ای ول "مبارک
ای ول "مبارک

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک