آخرین اخبار

10. شهريور 1394 - 23:59   |   کد مطلب: 3193
فرماندار شهرستان بهبهان گفت: عليمراد نصيريان شهردار سابق ديشموك و شهردار فعلي شهر تشات شهرستان بهبهان استان خوزستان به عنوان مدیر نمونه اين شهرستان انتخاب شد و با اهداء لوح زرين از وي تجليل بعمل آمد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حسين ملك‌خدايي فرماندار شهرستان بهبهان، اظهار كرد: عليمراد نصيريان شهردار فعلي شهر تشات شهرستان بهبهان استان خوزستان به عنوان مدیر نمونه اين شهرستان انتخاب شد.

 

فرماندار بهبان افزود: بمناسبت گراميداشت هفته دولت و به پاس تقدير از زحمات توفيقات و موفقيت‌هاي يك‌ساله اين شخص، وي را به عنوان مدير نمونه شهرستان بهبهان انتخاب و با اهداء لوح زريني تجليل گرديد.

 

وي تصريح كرد: خدمات و توفيقات اين شهردار در جهت توسعه شهر تشان باعث شد شهرداري اين منطقه از يك مجموعه صرفاً خدماتي به يك نهاد فرهنگي، اجتماعي تبديل شود و اين تغيير و رويكرد ميسر نمي‌شد، مگر به همت تلاش، تفكر ، تدبري و مديريت عليمراد نصيريان كه تحسين همگان را به‌همراه داشت.

 

اسحاق نجفيان بخشدار تشان هم ضمن تبريك هفته دولت و تبريك به شهردار تشان، خاطرنشان كرد:  اميد است همه مسئولان در راستاي خدمت‌رساني به مردم و تحقق اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و آرمان‌هاي شهيدان گلگون‌كفن بيش از پيش موفق و مؤيد باشند.

 

گفتني است عليمراد نصيريان جوان ديشموكي، بعد از خدمت 8 ساله در شهرداري ديشموك كه 2 سال آن به عنوان شهردار شهر ديشموك مسئوليت صادقانه خدمت داشت، بعد از پايان مسئوليتش در ديشموك، با توجه به رزومه كاري اين مدير، از سوي شوراي شهر  به عنوان شهردار تشان از سال 93 فعاليت خويش در در سمت شهردار تشان خوزستان آغاز كرد و تا كنون فعاليت دارند.

 

شهر تشان با جمعیت 6400نفري در 30 كيلومتري شمال شهر بهبهان  و 180 كيلومتري شهر ديشموك واقع است و ديشموك در فاصله 90 كيلومتري شهر دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه واقع است.

 

" پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه"  انتخاب شایسته  حضرتعالی را به عنوان مدير نمونه شهرستان بهبهان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات در ادامه اين راه را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی را مسئلت دارد. "و شکر الله سعیهم"

انتهاي پيام: و/آ

تصاویر تکمیلی: 
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه‌ها

نصیریان در دیشموک راه خونه پدری اش را نتوانست باز کند حالا مدیر نمونه شد
بسیار مبارک
تبریک می گویم به فرزند شایسته دیشموک
هر کدام از بچه های دیشموک هر جا موفق شوند افتخاری است برای همه ..تبریک
زنده باد نام دیشموک
با سلام واقعا مهندس نصیریان شایسته بیشتر از اینهاست.
واقعا مهندس نصیریان شایسته بیش از اینهاست
به برادر ديشموكيم افتخار ميكنم ك هم درديشموك موفق بود هم دراستان بزرك خوزستان
زنده باد دیشموک .تیریک به مهندس .آفرین
خیلی تبریک میگم به ایشون .
این نمونه بودن و نمونه ماندن هنر مردان بزرگ است مبارک
نمونه بدن نقشه و لایق بود
خیلی تبریک میگم به ایشون .
تبريك مدير برتر تبريك
حق به حقدار می رسه .تبریک به آقای مهندس نصيريان
خوبان لایق خوب ماندن و خوب بودنند _خیر مسرت بخشی بود _انشا الله موفق باشن
دوست عزیزم از خداوند منان آرزوی توفیق و مناصب بالا را برایت را آرزو مندم
برادر عزیزم واقعا شایسته ای و شایسته بهتر از این بشی
برادر عزیزم واقعا شایسته ای و شایسته بهتر از این بشی
تضضمن عرض تبریک حتما شورای شهر خوبی داره هر جا شورا خوب باشه شهر دار هم خوبه ضمنا بخشدار تشان هم که بومی هم هست بعنوان مدیر نمونه انتخاب شدن که افتخاری برای تشان میباشد درود بر فرزندان لر از هر طایفه ای
باعث افتخارررررررررررررررررری.بنازمت
احسن به پسر بهمئی .تبریک به اقای مهندس نصیریان .مدیر نمونه که دیشموک را سر فراز کردی . انشاالله در زندگی.هم برای مردم وطن خود مفید باشی هم برای جامعه مفید باشی . افتخارما به شماست .تبریک

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک