آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 22:05   |   کد مطلب: 3154
امام جمعه ديشموك خطاب به مسئولان اداره راه كهگيلويه:
تمهیدات لازم در جهت رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی روستاها به كار گرفته شود
امام جمعه ديشموك از مسئولان اداره راه و شهرسازي خواست تا تمهیدات لازم را در جهت رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی روستاهای ديشموك به كار بگيرد.

حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل عصر امروز درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، با تأکید بر به‌کار بردن تمهیدات لازم در جهت رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی روستاهای لیراب، امیرآباد، ده‌قاضی، چندار، مورخانی از مسئول راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه خواست با توجه به نزدیک شدن برگزاری همایش امامزاده میرسالار(ع) در 5 کیلومتری شهر دیشموک راه ارتباطی روستای امامزاده میرسالار(ع) تا قبل از برگزاری همایش در روز 27 شهریورماه را رفع کنند.

 

وي اظهار کرد: مردم ولی نعمت این دولت هستند و مسئولان باید تمام تلاش خود را در مرتفع کردن مشکلات روستائیان به کار ببرند.

 

وی ادامه داد: هفته دولت هفته‌ای است که مسئولان باید عملکرد خود را برای مردم بازگو کنند و به مردم بگویند که چه کارهایی برای مردم انجام داده‌اند و خدماتی که در آینده می‌خواهند انجام دهند چه خدماتی است.

 

امام جمعه دیشموک افزود: از مسئولانی که به وعده‌های خود عمل کردند قدردانی می‌کنم و از مسئولانی که به وعده‌های خود عمل نکردند توصیه می‌کنم که نسبت به منطقه دیشموک تلاش خود را در مرتفع کردن مشکلات دوچندان کنند.

 

محمودی‌اصل بيان کرد: جمعیت منطقه دیشموک با روستاهای اطراف 24 هزار نفر است که بیشتر مشکلات این مناطق راه‌های مواصلاتی ناهموار است که مردم با این راه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک عنوان کرد: روستاهای لیراب، مورخانی، رودریش و چندار از مهم‌ترین مناطق دیشموک هستند که با نداشتن راه‌های ناهموار و نامساعد با مشکلات زیادی در تابستان و همچنین زمستان دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

وی تأکید کرد: بیشتر جاده‌های منطقه دیشموک حتی از نعمت زیرسازی آن برخوردار نیستند.

 

محمودی‌اصل از مسئول راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه خواست تا نسبت به مرتفع کردن راه‌های مواصلاتی منطقه دیشموک همت کنند.

 

وی گفت: مسئول راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد قدر مردمان دلیر و خونگرم همیشه در صحنه دیشموک را بدانند و سعی کنند در خصوص مرتفع کردن جاده‌های مواصلاتی و همچنین جاده اصلی شهر دیشموک به شهرستان کهگیلویه دهدشت تجدیدنظر کنند.

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه‌ها

هر روز هی راه سرغل را افتتاح می کنند که سال 90 تامین اعتبار و 92 به بهره برداری رسید

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک