آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 19:31   |   کد مطلب: 3152
آمار شهدای کهگیلویه به 417 شهید رسید
شهادت عین الله مددی در کهگیلویه تائید شد+ تصاویر
بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده شهادت عین الله مددی از اهالی روستای آب کاسه را تائید و به آمار تابناک شهدای کهگیلویه اضافه کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، پرونده شهادت عین الله مددی از اهالی روستای آب کاسه که سال گذشته در ایرانشهر توسط اشرار موتورسوار مورد اصابت قرار گرفته شده بود در کمیسون احراز شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران تائید شد.

 

این خبرعصر امروز از سوی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، رئیس دفتر امام جمعه و رئیس بیناد شهید و امور ایثارگران به اطلاع خانواده شهید رسید.
شهید مددی

سرگرد سعید برومندزاده در سرکشی از خانواده شهید مددی با اشاره به مقام شهید و شهادت جان دادن در راه خدا را دارای جایگاه رفیع خواند و با استناد به روایتی افزود: جان دادن در راه خدا به قدری شیرین است که شهید حاضر است بارها در این راه جان دهد.

 

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه شهید را در زمره محدود افرادی خواند که در قیامت از خدا طلب بازگشت به دنیا و جان دادن در راه حق دارند.
شهید مددی

برومندزاده بروکراسی تائید پرونده شهادت شهید را مورد اشاره قرار داد و گفت: با احراز شهادت این شهید والامقام سپاه ناحیه در خدمات‌رسانی به خانواده شهید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

هم‌چنین بهنام صمدی‌فرد با بیان این‌که شهید مددی در تاریخ ششم خرداد سال گذشته در ایرانشهر از سوی اشرار موتورسوار به شهادت رسیده بود خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده بعد از یک سال شهادت وی تائید و در لیست آمار شهدای شهرستان قرار گرفت.
شهید مددی
شهید مددی

مسئولان با حضور بر مزارشهید با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

پایگاه خبری کهگیلویه
kohgiluyeh.ir

دیدگاه‌ها

روحش شاد و یادش گرامی باد

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک