آخرین اخبار

7. شهريور 1394 - 14:16   |   کد مطلب: 3126
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك از فرهنگيان خواست در سال جدید با همدلی و هم‌زبانی تلاش كنند به اهداف بلند آموزش وپرورش که همان تعلیم وتربیت می باشد، برسند.

راهخدا عارف‌نژاد رئیس اداره آموزش وپرورش ديشموك در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ضمن بیان اتمام کار ساماندهی نیروی انسانی در این منطقه ، بررسی و رفع مشکل احتمالی سیستم گرمایشی و سرمایشی ،آب و برق و تعمیرات جزئی مدارس را اولویت های بعدی جهت شروع مدارس عنوان كرد.

وي گفت : در راستای تحقق اهداف بزرگ آموزش و پرورش، کار ساماندهی نیروی انسانی که از 17 مرداد آغاز شده بود با تلاش مستمر و پیگیری اعضای کمیته ساماندهی نیروی انسانی،  به پایان رسید.

 

وي اظهار داشت : بررسی و رفع مشکل احتمالی سیستم گرمایشی و سرمایشی ،آب و برق و تعمیرات جزئی مدارس، اولویت بعدي در دستور کار قرار دارند كه انشآءالله حل و فصل خواهند شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد : به زودی فعالیت طرح هجرت سه نیز در جهت زیبا سازی مدارس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که با ورود دانش‌آموزان به زیباسازی مدارس فعالیت‌های پروژه مهر سرعت بیشتری خواهد یافت .

 

ریاست اداره آموزش وپرورش دیشموک،از فرهنگيان خواست در سال جدید که سال همدلی وهمزبانی می‌باشد با همدلی و هم‌زبانی بتوانند به اهداف بلند آموزش وپرورش که همان تعلیم وتربیت می باشد، برسند.

 

عارف‌نژاد گفت: دولت محترم با برنامه‌ریزی که دارد انشاءالله وضعیت معیشتی فرهنگیان بهتر خواهد شد.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک