آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 17:07   |   کد مطلب: 3090
فرماندار کهگیلویه گفت: یادمان و نخستین همایش ملی بررسی شعر و اندیشه های حسین پناهی 5 و 6 شهریورماه در شهرهای دهدشت و سوق برگزار می شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه در نشست خبری ویژه برگزاری یادمان حسین پناهی با اشاره به اینکه در سال جاری حرکت و جنب و جوش خوبی در حوزه فرهنگ در سطح شهرستان کهگیلویه صورت گرفت، برنامه ریزی برای برگزاری یادمان حسین پناهی را از مهمترین این برنامه ها دانست. 

 

پوزش گفت: برگزاری نخستین یادمان حسین پناهی در تاریخ 6 و 7 شهریور با حضور هنرمندان استانی و شهرستان در دهدشت و سوق برگزار خواهد شد.

 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه این همایش پنج شنبه 5 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد افتتاح می شود، تصریح کرد: حکمت عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و نویسنده کتاب " فیلسوف دیوانه " ، دهبانی پور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، بهرامیان شاعر و مدیر سایت تخصصی شعر، ولوی شاعر و مدیرکل محیط زیست استان فارس و ره انجام مسئول انجمن شعر استان در بررسی اندیشه های مرحوم حسین پناهی سخنرانی می‌کنند.

 

وی برپایی نمایشگاه آثار حسین پناهی در محل برگزاری همایش را از برنامه‌های جانبی خواند و گفت: 25 جلد از آثار این نویسنده هنرمند از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خریداری شده است در نمایشگاه با تخفیف 30 درصد عرضه خواهد شد.

 

پوزش عنوان کرد: افتتاحیه این همایش 6 شهریور ساعت 10 صبح در فرهنگسرای ارشاد دهدشت و اختتامیه آن 7 شهریور در همین فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های شربه خوانی محلی و شعر خوانی تخصصی شاعران استان، گفت: دومین روز همایش ساعت 6 عصر بر مزار حسین پناهی واقع در آرامستان شهر سوق با برنامه های ویژه ارائه می‌شود.  

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک