آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 12:16   |   کد مطلب: 3082
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك خبر داد
كمبود فضاي فيزيكي آموزشي معضل بزرگ آموزش و پرورش ديشموك است
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك گفت: در سطح شهر دو خوابگاه شبانه‌روزي، سه فضاي آموزشي و در روستاها 18 كانكس نياز داريم تا مشكلات ناشي از كمبود فضاي فيزيكي آموزشي اين منطقه را بهبود ببخشيم.

رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار كرد:  اجرای مطلوب برنامه‌های آموزش‌وپرورش را نتیجه همکاری مدیران مدارس و همکاران آموزشی و اداری و دستگاه‌های اجرایی سطح منطقه دانست و از کلیه عوامل تقدیر کرد.

 

وي با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت افزود: آموزش‌وپرورش ديشموك متولی اصلی تعلیم و تربیت دانش آموزان است که در این راستا حمایت و مساعدت سایر دستگاه‌ها به این مجموعه عظیم، ضروری است.

 

اين مسئول، عمده مشکلات آموزش‌وپرورش ديشموك را کمبود فضای آموزشی دانست و افزود: این معضل در شهر ديشموك نسبت به سایر نقاط بیشتر است و امیدواریم با همکاری مسئولین بتوانیم در جهت رفع این مشکل گام‌های مؤثری برداریم.

 

وي اضافه كرد: در سطح شهر دو خوابگاه شبانه‌روزي، سه فضاي آموزشي و در روستاها 18 كانكس نياز داريم تا مشكلات ناشي از كمبود فضاي فيزيكي آموزشي اين منطقه را بهبود ببخشيم.

 

اين مسئول با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی این منطقه با توجه به میزان تراکم دانش آموزی افزود: اکثر فضاهای آموزشی،قدیمی، غیر استاندارد، فرسوده و از قدمت بالایی برخوردار بوده و مستهلک می‌باشند.

 

وي در ادامه بين كرد: استهلاك برخي فضاهاي آموزشي به طوری است که نیاز به احداث فضاهای جدید و استاندارد، ضروری به نظر می رسد، برخی از این فضاها نیاز به تعمیرات اساسی دارند و این منطقه  از لحاظ برخورداری از فضاهای آموزشی با عنایت به میزان تراکم دانش آموزی، وضعيت درستي ندارد.

 

وي، كمبود فيزيكي فضاي آموزشي در ديشموك را بيش از 20 درصد عنوان كرد و گفت: سه درصد آن به شهر و 17 درصد مشكلات به روستاها تعلق دارد.

 

وي با بيان اينكه، در سطح شهر دو خوابگاه شبانه‌روزي و سه فضاي آموزشي نياز داريم، خاطرشنان كرد: درصورت فراهم‌شدن 18 دستگاه كانكس، مشكلات ناشي از كمبود فضاي آموزشي در روستاها تسهيل بخشيده مي‌شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: دو مدرسه در روستاهای سرگچ، دهگرو از طرف بنیاد برکت و گروه‌های جهادی تا مهرماه سال‌جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

 

عارف‌نژاد متذكر شد: کمبود فضاي فيزيكي آموزشي به گونه‌ای است که اگر این روند روبه رشد ادامه داشته باشد، در آینده با مشکلات جدی مواجه هستیم و برای این مورد كمك مسئولان را به صورت ویژه خواستاريم.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه‌ها

چقدر از عارف نژاد میشنویم در این بحبوحه ی انتقالی ها

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک