آخرین اخبار

1. شهريور 1394 - 15:17   |   کد مطلب: 3059
عضو جبهه پایداری در واکنش به صحبت های اخیر صادق زیباکلام با یک سایت خبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقاي زيبا كلام مبنایي براي صحبت هاي خود ندارد و روشنفكران وابسته و جاده صاف كن غرب آرزوي بازگشايي سفارت آمريكا در ايران را به گور خواهند برد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، ستار هدايت خواه ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار پايگاه تحليلي خبري صبح زاگرس، در پاسخ به صحبت هاي اخير زيبا كلام در مورد بازگشايي سفارت آمريكا در ايران گفت: آقاي زيبا كلام مبنایي براي صحبت هاي خود ندارد و روشنفكران وابسته به غرب و جاده صاف كن غرب آرزوي بازگشايي سفارت آمريكا در ايران را به گور خواهند برد.

 

وی ادامه داد: همچنان كه مقام معظم رهبري فرمودند بحث توافق هسته اي به معناي اين كه زمينه نفوذ آمريكا در ايران فراهم بشود نيست گرچه روشنفكران وابسته مانند آقاي زيبا كلام جاده صاف كن حضور آمريكا در نظام جمهوري اسلامي هستند .

 

نماينده ادوار هفتم و هشتم مجلس  شورای اسلامی اظهار کرد: اما نظام هم به دليل استحكام ساختاري و هم به دليل بصيرتي كه مردم دارند وبه دليل رهبري هاي پيامبرگونه مقام معظم رهبري هرگز اجازه نفوذ آمريكا را در ايران نمي دهد.

 

هدایت خواه ابراز داشت: اگر آمريكا روزي روحيه استكباري را كنار بگذارد و از جايگاه قلدري پايين بيايد ومثل يك كشور با ملت ايران و با ساير ملت ها برخورد بكند ودست ازحمايت رژيم اشغالگر قدس بردارد و از خيانت به مسلمانان و ضربه زدن به اسلام دست بكشد آن موقع ممكن است ملت ايران اگر نخواست گذشته خيانت بار آمريكا را مد نظر قرار بدهدممكن است در اين زمينه تجديد نظر بكند.

 

امثال آقاي زيبا كلام ماموريت دارند كه قبح حضور و ارتباط با آمريكا را بشكنند

 

وی افزود: اما با توجه به ماهيت، ذات استكباري و شيطان صفتي آمریکا چنين چيزي قطعا بعيد است و امكان پذير نيست و امثال آقاي زيبا كلام خيال پردازي هاي خودشان و موضوعات روشنفكراني كه در ذهن خودشان است و البته ماموريت دارند كه قبح حضور و ارتباط با آمريكا را بشكنند و يكي از مراحل زمينه سازي آمريكا همين قبح شكني است كه امثال زيبا كلام به عهده گرفتند.

 

حصرسران فتنه کاملا قانونی است / رئيس جمهور حق دخالت در مسائل قضائي را ندارد

 

 هدايت خواه در پاسخ به سوال خبرنگار اين پايگاه خبري مبني بر اينكه يكي از وعده هاي آقاي روحاني در نطق انتخاباتي خود رفع حصر سران فتنه بود و آقاي زيبا كلام نیزاعتقاد دارند حصرخانگی بدون محاکمه غیرقانوني بوده است، نیز گفت: اين حصر كاملا قانوني و براساس ماده 176 قانون اساسي كه شوراي امنيت ملي در آن تصميم گيري كرده است.

 

وعده روحانی برای رفع حصر سران فتنه خلاف قانون اساسی است

 

وی ادامه داد: در رابطه با مسئله حصر اولا كاملا مبناي قانوني دارد ثانيا در نظامات حقوقي همه ي دنيا وجود دارد و ثالثا در تاريخ اسلام و انقلاب هم نمونه هايي را داشتيم. و اگررئيس جمهور چنين وعده اي داده اند خلاف قانون اساسي و خلاف اختيارات ايشان مي باشد. رئيس جمهور حق دخالت در مسائل قضائي را ندارد بنابراين ايشان كه سوگند ياد كرده اند كه پايبند به قانون اساسي باشند اين موضوع زير پا گذاشتن سوگند مي باشند و ايشان در جايگاهي نيستند كه چنين وعده اي را بدهند.

 

تصميمات گرفته شده در شوراي امنيت ملي  جنبه حقوقي و قانوني دارد

 

هدايت خواه در پاسخ اين سوال كه آقاي زيبا كلام ممنوع التصوير بودن رئيس دولت اصلاحات را غيرقانوني مي داند، اظهار کرد: در شوراي امنيت ملي وقتي تصميمی گرفته مي شود، بالا ترين مقام قضايي كشورعضو شوراي امنيت ملي مي باشد.علاوه براین صرف نظر از رئيس قوه قضايي، تصميمات گرفته شده در شوراي امنيت ملي  جنبه حقوقي و قانوني دارد و حضوررئيس قوه قضايي به عنوان بالاترين مقام قضايي وجه قضايي آن را بيشتر مي كند.

 

هاشمی رفسنجانی  گاهی حرف هایی میزند که در شان ایشان نیست

عضو جبهه پایداری نسبت به پاسخ زيبا كلام به این سوال که هجمه جدید اصولگرایان علیه هاشمی رفسنجانی بامستمسک قراردادن روستائیان شکل گرفته،آیا با اعلام نامزدی وی در انتخابات مجلس خبرگان ارتباط دارد؟ نیز واکنش نشان داد و گفت: آقاي زيبا كلام مي خواهد هر اتفاقي در عالم رخ داده است به اين قضيه متصل بكند و به نظر مي رسد آقاي هاشمي به خاطر كثرت سن خيلي در صحبت هاي خودشان دقت نمي كند و گاهي حرف هايي مي زند كه در شان ايشان نيست.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک