آخرین اخبار

30. مرداد 1394 - 17:59   |   کد مطلب: 3038
امام جمعه ديشموك گفت: مردم و مسئولان بدانند و آگاه باشند که حقیقت این است که آمریکایی‌ها با خباثت و کینه‌توزی خود به دنبال پیاده کردن افکار پلید خود در کشور ما هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سيد هدايت محموي‌اصل ظهر امروز در گفت و کو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه اظهار کرد: آمریکایی‌ها به بهانه توافق هسته‌ای به دنبال نفوذ در کشور ایران هستند.

 

وی ادامه داد: ظاهر کار در باب هسته‌ای این است که کشورهایی دور هم نشستند، چاره‌اندیشی کرده‌اند تا درخصوص مسئله‌ای هسته‌ای ایران به نتیجه برسند و کشور ما هم در این بحث تا حدودی عب‌نشینی کرد ولی واقعیت این است که دشمنان به بهانه محدودیت 15 ساله که در توافق آمد به دنبال نفوذ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در نظام اسلامی ما هستند.

 

محمودی اصل تشریح گرد: شما شنیدید که در چند وقت پیش رئیس ستاد ارتش آمریکا گفت، توافق هسته‌ای تنها راه تغییر وضعیت حاکمیت در ایران است.

 

وی اضافه کرد: مردم و مسئولان ببینند ما چه نگاهی داریم و آنها چه برداشتی از این مسئله دارند، عده‌ای در کشور ما نظرشان بر این است که با کمی عقب‌نشینی، کوتاه آمدن کشور و برداشتن تحریم‌ها، بحث هسته‌ای به نتیجه خواهد رشید.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با خباثت و کینه‌توزی خود به دنبال پیاده کردن افکار پلید خود در کشور ما هستند.

 

وی تاکید کرد: دشمنان و به‌ویژه آمریکا با بهانه‌های مختلف و با صحبت‌های خود در مدت‌های اخیر می‌گویند ما بزودی فرمول دوقطبی‌سازی را در ایران اجراء می‌کنیم و دودستگی را در دو حوزه کلان و فرهنگی‌، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی به وجود می‌آوریم.

 

محمودی اصل یکی دیگر از مهمترین اهداف آمریکا را گرفتن فناوری هسته‌ای از ما عنوان کرد و گفت: نفوذ و تسخیر افکار مردم و مسئولان، نفوذ در افکار و اعتقادات مسلمانان برای نابودی آنها، ایران هراسی و اسلام‌ هراسی و تقویت غرب‌گرایان داخل کشور ما، از دیگر برنامه‌های دشمنان برای تغییر ساخت قدرت ایران اسلامی است.

 

وی در ادامه گفت: آمریکا به نبال این است که تدریجاً به کمک همین جریان اهداف خود را پیاده کند و نگاه مردم را به سمتی ببرد که مردم فکر کنند تنها راه برون‌رفت از مشکلات، ارتباط با آمریکا است، مردم این موضوع را  بدانند و آگاه باشند.

 

وی همچنین به یکی دیگر از بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند: نه به نفوذ سیاسی و نه اقتصادی آمریکا اجازه پیش‌روی نمی‌دهیم.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک