آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 21:28   |   کد مطلب: 3030
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه:
بالاترین فضیلتی که انسان به آن افتخار می‌کند، شهادت است
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: همانطور که از متون دینی و اعتقادی ما بر مي‌آيد، بالاترین فضیلتی که انسان به آن افتخار می‌کند و وعده آن را به بندگان صالح و مومن داده اند؛ شهادت است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،  سيد محمدرضا موسوي‌اصل مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه عصر امروز در مراسم یادواره شهید گلنار امامیان پور در برنامه آبروی کوچه، افتخار محله توسط واحد فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار كرد: همانطور که از متون دینی و اعتقادی ما بر مي‌آيد، بالاترین  فضیلتی که انسان به آن افتخار می‌کند و وعده آن را به بندگان صالح و مومن داده اند؛ شهادت است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه انسان باید در راه خدا و ارزشهای دین جان خود را فدا کند و این برای بندگان صالح امتحان است، بیان داشت: همانطور که بندگان صالح این بشارت را دادند شهدا مثل ستارگان آسمانی هستند که چراغ راه بشریت در زمین هستند.

 

موسوی اصل با اشاره به اینکه شهدایی که جان خود را در راه سربلندی دین و مملکت فدا کرده اند جزو کسانی هستند که در آخرت شفاعت می کنند، بیان کرد: از جانب اولیای الهی و در دین ما تاکید شده است که از شهدا تجلیل شود زیرا شهدا موجب سربلندی و عزت جامعه و چراغ راه ما هستند.

 

وي با بیان اینکه مسلمانان جهان از شهدای ما الگوبرداری میکنند، افزود: اگر مقاومت مردم مظلوم عراق، سوریه، بحرین و یمن را می بینیم اینها همه برگرفته از رشادتها و ایثار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه شهادت را یک فخر و افتخار برشمرد و گفت: در صدر اسلام همراه پیامبر(ص) بانوان و خواهرانی بودند که در جنگ ها شرکت می کردند و به رزمندگان کمک می کردند و در برخی موارد حتی در صحنه کارزار حضور داشتند.

 

وي، نقش خواهران و بانوان را در هشت سال دفاع مقدس ارزنده برشمرد و گفت: حضرت امام ( ره ) فتوا دادند که اگر جامعه مسلمانان را خطری تهدید کند لازم است زنان این جامعه اسلحه بدست گیرند و به همین دلیل است که به بانوان نیز آموزش های نظامی داده می شود.

 

موسوي‌اصل با اشاره به اینکه زنان چه در قبل از انقلاب و چه در بعد از انقلاب و چه در عرصه های علمی و فرهنگی نقشی پررنگ و حضوری چشمگیر داشته اند، بیان کرد: امام عظیم شان می فرماید اگر ایثارگری و رشادتهای زنان نبود در طول انقلاب اسلامی مردان نمی توانستند این همه دستاورد و موفقیت داشته باشند.   

 

وی در پایان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره نقش زنان در صحنه های انقلاب و دفاع مقدس فرمودند: زنان حق بیشتری از مردان دارند،زنان مردان شجاع را در دامن خود بزرگ می کنند و اگر زنان شجاع و انسان ساز از ملت ها گرفته شود،ملت ها به شکست و نابودی کشیده می شوند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک