آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 14:03   |   کد مطلب: 3026
رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
لغو 2 کنگره «آیت‌الله ملک‌حسینی» و «حجاب‌وعفاف» در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از لغو دو کنگره مهم آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) و حجاب و عفاف در این استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی سراج صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به ضعف برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: باید برنامه‌های هرچه بیشتر تقویت شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دانشگاه با 15 هزار دانشجو بیشترین جمعیت دانشجویی را در میان دانشگاه‌های استان دارد، بیان کرد: این دانشگاه با 49 هیئت علمی می‌تواند ظرفیت فرهنگی بالایی داشته باشد، متاسفانه برنامه‌های فرهنگی در چسباندن بنرها خلاصه شده است.

وی عنوان کرد: متأسفانه به دلیل به تعویق افتادن برگزاری کنگره‌های بزرگداشت آیت‌الله ملک حسینی و حجاب و عفاف این دو کنگره در استان فارس برگزار می‌شود و این فرصت به دلیل نبود برنامه مدون از کهگیلویه و بویراحمد گرفته شد.

سراج اضافه کرد: کنگره‌های آیت‌الله ملک‌حسینی و حجاب و عفاف لغو گردیده و از مسئولان و رسانه‌ها می‌خواهیم که اجازه ندهند این دو کنگره در استان دیگری انجام بگیرد البته ما هم تمام تلاش خود را برای برگزاری این دو همایش بزرگ در استان به کار خواهیم گرفت.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از چالش‌های پیش‌رو دانشگاه پیام‌نور استان سخن به میان آورد و گفت: کمبود اعتبارات عمرانی، ضعف زیرساخت‌ها و مشکلات ناوگان حمل و نقل مهمترین مشکلات این دانشگاه است.

سراج در بخش دیگری از سخنان خود به حاشیه‌سازی علیه مدیران اشاره کرد و گفت: همه روسای دانشگاه پیام نور استان از گذشته تاکنون تمام تلاش خود را برای رشد دانشگاه پیام‌نور به کار بردند و تلاش آنها قابل تقدیر است.

وی از بکارگیری چندین نیرو توسط رئیس قبلی دانشگاه پیام‌نور سخن به میان آورد و افزود: متأسفانه برخی با حاشیه‌سازی علیه نیروهای بومی مانع رشد آنها می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات اصلی دانشگاه پیام‌نور بدهکاری به اتوبوس‌رانی است، تصریح کرد: بر اساس قراردادی که به صورت غیرکارشناسی و یکساله بین دانشگاه پیام‌نور و اتوبوس‌رانی منعقد شده بود که باعث بدهکاری 140 میلیون تومانی دانشگاه شد و هم‌اکنون پرداخت این هزینه از عهده دانشگاه خارج است.

انتهای پیام/82020/ع30

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک