آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 13:35   |   کد مطلب: 3023
معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد:
مشارکت عمومی لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است
معاون سیاسی وامنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به نقش موثر مردم بخصوص تشکل های مردمی در مبارزه با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر اشاره کرد و افزود: با اجتماعی شدن مبارزه با این بلای خانمانسوز در سطح و حجم گسترده تری می توان با آن مقابله کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،فتاح محمدی در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: یکی از بزرگترین دغدغه جامعه امروزی اعتیاد و گرایش به مواد مخدر است و برای پیگیری و مقابله با آن باید خانواده ها، دانش آموزان و بخصوص جوانان را از آثار و معایب مخرب آن بیشتر با اطلاع کرد.

 

وی تاکید کرد: باید آگاهی وحساسیت خانواده و جامعه را نسبت به معایب و معضلات انواع مواد مخدر افزایش داد.

 

محمدی اظهار کرد: لازم است، آگاهی سازی جامعه از معضلاتی که ناشی از انواع مواد مخدر وهزینه هایی که برای دولت، جامعه، خانواده ها و خود فرد معتاد ایجاد می شود به صورت مستمر وهمیشگی بیان شود.

 

وی به نقش موثر مردم بخصوص تشکل های مردمی در مبارزه با مواد مخدراشاره کرد وافزود: با اجتماعی شدن مبارزه با این بلای خانمانسوز در سطح و حجم گسترده تری می توان با آن مقابله کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری به نقش رسانه های جمعی در اطلاع رسانی در رابطه با معایب مواد مخدرهم تاکید کرد و گفت: باید عواملی که سبب گرایش به اعتیاد می شود و پنهان کاری هایی که سوداگران مواد مخدر در ورود و توزیع آن دارند را شناسایی و نسبت به برنامه ریزی و ارائه راهکار جدید برای پیشگیری آن اقدام کرد.

 

وی با تاکید براینکه، همه باید در جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر احساس مسئولیت کنند، افزود: برخورد شدیدتر با سوداگران، تهیه کنندگان و خورده فروشان مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد.

 

محمدی بر توجه بیشتر به افراد رها یافته از اعتیاد و خانواده آنها تاکید کرد و اظهار داشت: مشاوره و مهارت آموزی به افرادی که به تازگی از دام اعتیاد رهایی یافته اند از راهکارهای پیشگیری از برگشت مجدد آنان است وسبب کمک  به خانواده آنها می شود.

 

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک