آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 13:01   |   کد مطلب: 3009
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در مراسم تجليل از خبرنگاران عنوان کرد:
خساست قلم آفت خبرنگاری است/ صلابت فکری و فرهنگی هر اجتماعی مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران است+تصویر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خساست قلم را آفت خبرنگاری برشمرد و گفت: خبرنگاران باید همواره به دنبال واقعیت‌ها بوده و از هرگونه جنجال آفرینی دوری کنند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سید ایرج کاظمی‌جو رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كهگيلويه عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه که با موضوع تجلیل از اصحاب رسانه برگزار شد ، اظهار داشت: خبرنگار خود را جزء لاینفک فرهنگ می داند و اعتقاد دارد تا فرهنگ درست نشود سیاست اصلاح نمی شود.

 

رئیس اداره ارشاد شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه صلابت فکری و فرهنگی هر اجتماعی مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران است، بیان کرد: خبرنگاری که صادقانه در راستای خدمت به جامعه قلم می زند به رشد و تعالی فرهنگ کمک می کند.

 

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس مردم شاهد از جان گذشتگی و ایثار خبرنگاران بودند، عنوان کرد: در روز 17 مرداد ماه سال 1377 شهید محمود صارمی بدست طالبان افراطی به درجه شهادت نائل آمد و این روز آنقدر مهم بود که از جانب شورای فررهنگی عمومی به عنوان روز خبرنگار معرفی شد.

 

کاظمی جو با اشاره به اینکه از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار امانتداری است که منجر به ارائه دقیق کلمات در خبرشود، افزود: خبرنگاران باید با آن شم تیزبینی خود مسائل را بیرون آورند و رسانه ای کنند.

 

ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خساست قلم را آفت خبرنگاری برشمرد و گفت: خبرنگاران باید همواره به دنبال واقعیت ها بوده و از هرگونه جنجال آفرینی دوری کنند.

 

كاظمي جو  با اشاره به اینکه خبرنگار باید همیشه در حال نوشتن باشد، تصریح کرد: ارنست همینگوی ابتدا کارش را با نویسندگی در حوزه خبر شروع کرد و بعد به نویسنده ای سرآمد در حوزه رمان تبدیل شد. 

انتهاي پيام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک