آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 14:02   |   کد مطلب: 3008
پنجمین جشنواره شعر آیینی فارسی رضوی در دهدشت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، عصر امروز پنجمين جشنواره شعر آیینی فارسی رضوی که با میزبانی شهرستان کهگیلویه در فرهنگ سرای ارشاد اسلامی برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

در اختتامیه این جشنواره که با حضور امام جمعه دهدشت، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت و جمعی از شاعران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود 8 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شدند.

 

سید ایرج کاظمی جو در حاشیه این جشنواره با اشاره به آغاز دهه کرامت همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار داشت: اداره ارشاد برنامه های مختلف و متنوعی را برای دهه کرامت پیش بینی کرده است.

ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز برنامه های دهه کرامت را با برگزاری جشنواره شعر آیینی فارسی رضوی دانست و افزود: این جشنواره با حضور شاعرانی از سراسر استان به میزبانی دهدشت برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه 34 شاعر استانی در این جشنواره شرکت کردند، بیان نمود: از مجموع 101 اثر ارسال شده به این جشنواره 8 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شدند که در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که 30 مرداد ماه سال 94 در یاسوج برگزار می شود، به آنها جوایز نقدی تعلق می گیرد.

 

کاظمی جو عنوان کرد: رحمان اندرزیان از دهدشت، حسین مهربانی از بویراحمد، حمید حسینیان از دنا، علی فروغ کیش از دهدشت، آریا معصومی از دهدشت، حمید آذرگون از بویراحمد، سجاد سعید نژاد از لنده و عصمت مژدهی از دهدشت برگزیدگان پنجمین جشنواره شعر آیینی رضوی بودند. 

گزارش و عکس: آیت برنگ پور

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک